Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferrari rood?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ferrari rood?

Dit vind ik ook wel iets hebben.

Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Re: Ferrari rood?

De Miami Vice Testarossa (bijna toch) is best zeldzaam in deze kleur, maar zo'n witte Dino vind ik toch nog altijd de mooiste hoor.

Als ik de sluitertijden bekijk ging de gele GTB een stuk sneller dan de twee witte paardjes, een beetje jammer dat je aan de schaduwkant van de wagens stond, maar verder mooie platen.

Ik zou trouwens nr 3 een beetje extra levels geven, nu is ie een beetje lichter dan de andere 2 ... verder is het trouwens wel de foto met de beste achtergrond uit de reeks.

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Mooi gepand! Mee eens dat de achtergrond wat jammer is (vd eerste 2), maar dat kan je niet altijd kiezen.

Persoonlijk hou ik toch meer van rode ferrari's.
      Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        De Miami Vice Testarossa (bijna toch) is best zeldzaam in deze kleur, maar zo'n witte Dino vind ik toch nog altijd de mooiste hoor.
        die witte dino vond ik oook een van de mooiste van de 130 Ferraries.
        was ook in superstaat.

Als ik de sluitertijden bekijk ging de gele GTB een stuk sneller dan de twee witte paardjes,
        Knap opgemerkt, die gele reed op topsnelheid over de startbaan. en is stond er 30 meter vanaf

Ik zou trouwens nr 3 een beetje extra levels geven, nu is ie een beetje lichter dan de andere 2 ...
        Mark
        Ik kon er niet meer van maken, het was was heiig en ik moest tegen de lage zon in fotograferen jammer genoeg

Gr Kees
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

knappe serie!
          into minimal techno

Comment

Working...
          X