Dit vind ik ook wel iets hebben.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ferrari rood?
Collapse
X
-
-
Re: Ferrari rood?
De Miami Vice Testarossa (bijna toch) is best zeldzaam in deze kleur, maar zo'n witte Dino vind ik toch nog altijd de mooiste hoor.
Als ik de sluitertijden bekijk ging de gele GTB een stuk sneller dan de twee witte paardjes, een beetje jammer dat je aan de schaduwkant van de wagens stond, maar verder mooie platen.
Ik zou trouwens nr 3 een beetje extra levels geven, nu is ie een beetje lichter dan de andere 2 ... verder is het trouwens wel de foto met de beste achtergrond uit de reeks.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
-
Mooi gepand! Mee eens dat de achtergrond wat jammer is (vd eerste 2), maar dat kan je niet altijd kiezen.
Persoonlijk hou ik toch meer van rode ferrari's.Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtDe Miami Vice Testarossa (bijna toch) is best zeldzaam in deze kleur, maar zo'n witte Dino vind ik toch nog altijd de mooiste hoor.
was ook in superstaat.
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtAls ik de sluitertijden bekijk ging de gele GTB een stuk sneller dan de twee witte paardjes,
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtIk zou trouwens nr 3 een beetje extra levels geven, nu is ie een beetje lichter dan de andere 2 ...
Mark
Gr KeesNikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
Comment