Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laatse vliegtuigen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • laatse vliegtuigen

    Dit zijn mijn laatse vliegtuigen van aero kiewit.
    Spijtig dat ik geen kennis heb mogen maken met andere leden van BD. Want dit was een mooie kans geweest. Hier zou toch iets op gevonden mogen worden. Eventueel een rood lint aan de tas of zoiets
    Ik vind dit altijd interessant om op die manier de passie voor fotografie te delen.
    Maar wat vinden jullie ervan. of De laatste twee zijn HDR gemaakt van één foto.
    Foto 1

    Foto 2

    Foto 3
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

  • #2
    Re: laatse vliegtuigen

    De HDR foto's zij niet zo mijn ding... maar toch leuk geprobeerd. Misschien dat iemand daar anders over denkt
    Soms is het wel jammer dat je met zoveel daar op een event rondloopt en eigenlijk praktisch geen contact maakt... Misschien denkt men van 'oei daar concurrentie"
    Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
    Meer info op: www.tomvh.be

    Comment


    • #3
      Re: laatse vliegtuigen

      #3 apart maar heeft iets
      #2 vind ik iets te donker
      #1 ik weet het niet, de ene keer vind ik hem goed, de ander keer miszie ik percies iets

      Maar

      Ik heb een rood lintje aan mijn rugzak met : "remove before flight" op zulk event ben ik niet de enige met zo een lintje

      Comment


      • #4
        Re: laatse vliegtuigen

        De derde vind ik de geloofwaardigste HDR.
        Volgende keer gewoon iedereen aanspreken die je tegen komt met een lens....Of twee gekken die rechtstonden op een stoel op het terras met een 200 en 300 mm effe aanspreken?
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: laatse vliegtuigen

          leuke eerste
          into minimal techno

          Comment


          • #6
            Re: laatse vliegtuigen

            Leuke serie, de derde heeft wel wat
            ____________________________________________
            Met vriendelijke groet. Nico H
            Mijn vliegtuig foto site

            Comment

            Working...
            X