Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Koksijde2009 vanuit een wat ongebruikelijk perspectief
Re: Koksijde2009 vanuit een wat ongebruikelijk perspectief
6 Foto's dat is hier ook ongebruikelijk.
Ik zou even een selectie maken van de 3 beste.
Het zijn waarschijnlijk wel indrukwekkende machines, maar echt speciaal vind ik de foto's niet.
Alléé dan...
Ik zal volgend jaar proberen betere foto's te maken.
nochtans:
Ze zijn "nogal" scherp
Ze zijn "nogal" goed belicht
Ze zijn "nogal" beeldvullend
De compositie is "redelijk"
Het standpunt is "nogal" ongebruikelijk
doch, als ik zie hoeveel reacties er komen op de andere Koksijde-toppics, dan moet ik wel besluiten dat die van mij niet zo in de smaak vallen
1 en 3 vallen bij mij wel in de smaak; spijtig dat bij de eerste de naverbrander niet op stond (das uw fout niet) anders was die foto nog indrukwekkender geweest
Laat u maar niet ontmoedigen door de weinige reakties. Ikzelf ga alleen maar toevallig eens langs op het item 'transport', zonder dat ik daar een reden voor heb. Ik vind uw reeks heel goed geslaagd, technisch gezien dan. Ik denk dat ze nog meer zouden aanspreken en dus ook reakties uitlokken, als er op de foto's ook nog iets anders te zien zou zijn, bv wolken, andere (ondcherpe) toestellen, pluimen van een naverbrander, enz. Nu zijn het net documentaire foto's waarop je alle details van de toestellen kunt zien, een beetje zoals in een catalogus. Blijven trainen zou ik zeggen !
Last edited by fddent; 8 juli 2009, 11:15.
Reden: schrijffout
Comment