Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

treinen in Simplveld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• treinen in Simplveld

Gastvrij als men daar is mocht ik na melden van mijn aanwezigheid, echt overal komen.
    Een kleine impressie.
    Ik vond het wel lastig het glimmende metaal goed uit te lichten en over die lengte van echt meters goed scherp te houden.
    Ik hoor de meningen en tips wel

GROTE versie: http://members.home.nl/r.spruit/trein/IMG_0132.JPG

GROTE versie: http://members.home.nl/r.spruit/trein/IMG_0103.JPG

GROTE versie: http://members.home.nl/r.spruit/trein/IMG_0106.JPG
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Re: treinen in Simplveld

hallo René, ik gan voor de 2de zwart wit en dan voor de eerste

grtjs,

jeannot

Comment

Kijk dat allemaal blinken op foto twee en drie.
      Ik vraag me af, roest dat dan niet, dat ongeschilderd staal?

Comment

Mooie reeks, detail van de derde is top
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

Comment

Mooie reeks!
          Als ik mijn opmerkingen even mag geven:
          1. had iets meer ingezeten door er een subtiele HDR van te maken.
          2. geen opmerking
          3. iets te donker naar mijn gevoel
          Zou er ook graag eens gaan rondsnuiten.
          Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk bericht
            Mooie reeks!
            Als ik mijn opmerkingen even mag geven:
            1. had iets meer ingezeten door er een subtiele HDR van te maken.
            2. geen opmerking
            3. iets te donker naar mijn gevoel
            Zou er ook graag eens gaan rondsnuiten.
            Hoi X-Off

Dat rondsnuiten kan,gewoon jezelf daar melden en er rustig heen gaan.
            MEn zoekt daar nog een Hof fotograaf die hele restauratie processen voor hen wil vastleggen in stappen van uit elkaar nemen en opbouw.
            Dus als je je geroepen voelt en vaak een uurtje kunt, dan heb je echt hier een massa modellenwerk te doen op deze restauratieplaats van echte oeroude treinen.

De HDR moet ik nog geleerd krijgen door een maatje van me, tijdgebrek mijnerzijds maakt dat ik er nog niet aan toegekomen ben.

3 is in de loods genomen waar er net boven een hele felle harde zon binnekwam en dus alles fel blonk en glom, en dus heb ik die behoorlijk moeten knijpen om goed te krijgen.
            Aan de andere kant, hou ik wel van de wat donkerdere foto, altijd al een voorkeur voor gehad trouwens.

verder roest dit staal niet zo snel vanwege de hoge kwaliteit aan staal en het lage zwavelgehalte er in, en het enorme intensieve onderhoud dat deze machines krijgen.

Verder iedereen bedankt voor de comments, we gaan weer gewoon door met lekker fotograferen en bijlerenm, en bijleren, en bijleren
            Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Working...
            X