Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Treinbewoners

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Treinbewoners

    Alhoewel het in principe verboden is om foto's te nemen in stations heb ik het toch gewaagd om er eens mensen in beweging te fotograferen. Alvast bedankt voor de kritiek om mij te verbeteren.



    Canon EOS 400D ISO100 1/6" f14 17mm 1poot statief.

  • #2
    Re: Treinbewoners

    De foto is niet scherp.

    Comment


    • #3
      Re: Treinbewoners


      Ik denk dat dit de bedoeling is

      Deze foto kan me niet echt vasthouden ,
      niet dat ik expert ben meer zal je toch een paar tips (proberen) te geven

      - het afdak boven de wagon voegt niks toe
      -compo , alles zit pal in het midden
      - Wat vind je er zelf van ? maakt dit beeld je nieuwschierig ? ( begrijp je waar ik naartoe wil ? )
      Last edited by johny; 31 mei 2009, 20:50.

      Comment


      • #4
        Re: Treinbewoners

        ik vind dat er iets mist... ten eerste trekt trein scheef door groothoekeffect en ik zou ook wel wat lucht boven trein gelaten hebben.

        Op zich niet zo slecht vind ik

        trouwens waarom is het verboden ofzo om in stations foto's te maken? dan zou ik al een heel deel keren in overtreding gegaan zijn...
        Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

        Comment


        • #5
          Re: Treinbewoners

          toch wel een grappig momnet, zoals die ene dame niets met de groep te maken wil hebben.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Treinbewoners

            buiten de opmerkingen die hier al geschreven zijn is dit een foto met weinig inhoud en geen aandachtspunt en het zijn treinreizigers die je gefotografeerd hebt en geen treinbewoners
            je schrijft: Alvast bedankt voor de kritiek om mij te verbeteren
            zet dan je foto eerder bij fotobeoordeling aub, showcase is eerder bedoeld voor foto's met een WOW gevoel....

            Comment


            • #7
              Re: Treinbewoners

              Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht

              Ik denk dat dit de bedoeling is
              - het afdak boven de wagon voegt niks toe
              Johny, dit is geen afdak maar de koelinstallatie op het dak van het rijtuig.

              Verder kan de foto mij niet bekoren hoor.

              Grtz, RF


              Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

              Comment


              • #8
                Re: Treinbewoners

                Oorspronkelijk geplaatst door Krispol Bekijk bericht
                De foto is niet scherp.
                Hopelijk is dit als grap bedoeld....

                Het is misschien geen hoogvlieger van een foto, maar toch ééntje met een realistische kijk op de dingen.
                In de beweging van de mensen zie ik de gehaastheid van het dagelijkse leven in een station....dingen die ik alle dagen beroepshave meemaak.
                "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

                Comment

                Working...
                X