Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mercedes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mercedes

Mijn eerste in showcase... hopelijk valt hij in de smaak

Al heel goede reacties over gehad.
    www.VIMO.be - Flickr

Re: Mercedes

Het is zeker een mooie wagen, maar er zijn toch enkele details die er voor zorgen dat het geen top foto is :

de achtergrond is te druk, vooral links, het schroot zou ik in post processing weghalen.
    nooit een wiel op deze manier fotograferen of je moet een reklame voor een bandenmerk aan het shooten zijn Altijd de velg draaien zodat je die ziet.

De wagen staat op een lichte ondergrond, dus dat zit wel goed, een beetje invulflits zou de onderkant van de wagen nog een beetje extra detail geven.
    Persoonlijk haal ik altijd de nummerplaat weg, je weet nooit wie er mee kijkt, en sommige eigenaars kunnen het absoluut niet waarderen dat hun wagen incluus de nummerplaat op het internet komt te staan.

Mooie wagen, en zeker een mooie omgeving, maar ik zou een andere hoek gekozen hebben.

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
      Persoonlijk haal ik altijd de nummerplaat weg, je weet nooit wie er mee kijkt, en sommige eigenaars kunnen het absoluut niet waarderen dat hun wagen incluus de nummerplaat op het internet komt te staan.

Mooie wagen, en zeker een mooie omgeving, maar ik zou een andere hoek gekozen hebben.
      mee eens, of de fotograaf is zelf de eigenaar?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik ben niet de eigenaar, maar hij zat er niet mee in dat deze er nog op stond.
        Ik zal hem volgende keer weg fotoshoppen.

Thanx voor de reactie, kzal het toch nog maar bij "fotobeoordeling houden"
        www.VIMO.be - Flickr

Comment

Buiten het schroot links (daar ging mijn oog direct naar toe) is dit een mooie foto!

Greetings,
          Schanske

Comment

knappe foto, enkele puntjes:

zoals hierboven vermeld word, je velg altijd richting de lens draaien.
            als je de wagen iets lager had gepakt denk ik dat dat de achtergrond ook beter was uitgekomen..
            Het stukje schroot links trekt bij mij ook wat ongewenste aandacht..

voor de rest : knappe onscherpte - scherpte

Comment

Working...
            X