Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het is zeker een mooie wagen, maar er zijn toch enkele details die er voor zorgen dat het geen top foto is :
de achtergrond is te druk, vooral links, het schroot zou ik in post processing weghalen.
nooit een wiel op deze manier fotograferen of je moet een reklame voor een bandenmerk aan het shooten zijn Altijd de velg draaien zodat je die ziet.
De wagen staat op een lichte ondergrond, dus dat zit wel goed, een beetje invulflits zou de onderkant van de wagen nog een beetje extra detail geven.
Persoonlijk haal ik altijd de nummerplaat weg, je weet nooit wie er mee kijkt, en sommige eigenaars kunnen het absoluut niet waarderen dat hun wagen incluus de nummerplaat op het internet komt te staan.
Mooie wagen, en zeker een mooie omgeving, maar ik zou een andere hoek gekozen hebben.
Persoonlijk haal ik altijd de nummerplaat weg, je weet nooit wie er mee kijkt, en sommige eigenaars kunnen het absoluut niet waarderen dat hun wagen incluus de nummerplaat op het internet komt te staan.
Mooie wagen, en zeker een mooie omgeving, maar ik zou een andere hoek gekozen hebben.
mee eens, of de fotograaf is zelf de eigenaar?
grt,bouk.
zoals hierboven vermeld word, je velg altijd richting de lens draaien.
als je de wagen iets lager had gepakt denk ik dat dat de achtergrond ook beter was uitgekomen..
Het stukje schroot links trekt bij mij ook wat ongewenste aandacht..
Comment