Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sv4 oo-pax

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sv4 oo-pax

Stralende hemel, veel volk en veel te warm om daar gans de dag rond te hangen

Last edited by cromagnonman; 14 augustus 2010, 09:03.
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Re: Sv4 oo-pax

Je foto's zijn niet echt scherp, ik denk dat het komt door de erg grote afstand.
    Ik ben er vandaag ook geweest, en waarom ze net de baan gekozen hebben die het verst van het publiek ligt dat weet ik ook niet.
    Daarom kwam ik zelf ook niet toe met de 100-400 + 1,4x TC...
    De foto's op mijn website zijn ook allemaal flink gecropt, gelukkig valt de kwaliteit dan nog mee met de 1D MKIII.

Vorig jaar stegen ze dichter bij de toeschouwers op, en nu zijn ze tijdens de formatievlucht ook heel ver weg gebleven. Ik denk dat we 800mm-lenzen moeten kopen om daar nog foto's te maken.
    Ik ben ook kort na de formatievlucht terug naar huis gereden, bij de Spitfire was er toen nog geen beweging te zien.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Je foto's zijn niet echt scherp, ik denk dat het komt door de erg grote afstand.
      Hier sluit ik me volledig mee aan.

Greetz,

Den Door.
      My site : http://www.photografie.be

Comment

Ik ben er vandaag ook geweest, en waarom ze net de baan gekozen hebben die het verst van het publiek ligt dat weet ik ook niet.
        Daarom kwam ik zelf ook niet toe met de 100-400 + 1,4x TC...
        De foto's op mijn website zijn ook allemaal flink gecropt, gelukkig valt de kwaliteit dan nog mee met de 1D MKIII.

Vorig jaar stegen ze dichter bij de toeschouwers op, en nu zijn ze tijdens de formatievlucht ook heel ver weg gebleven. Ik denk dat we 800mm-lenzen moeten kopen om daar nog foto's te maken.
        Ik ben ook kort na de formatievlucht terug naar huis gereden, bij de Spitfire was er toen nog geen beweging te zien.
        Waarom ze zo ver van het publiek blijven weet ik ook niet De formatievlucht ging over heel Antwerpen maar niet over de luchthaven
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

Comment

...
          Awel, ik ook... en ik was dan speciaal gekomen om de Spit in actie te zien...

De recessie was duidelijk te merken. Zulke slappe bedoening heb ik ginds nog niet meegemaakt.

En dat voor de 100° verjaardag van vliegmeeting Antwerpen. We hadden er méér van verwacht...

Comment

de spitfire is later, rond 12.45 denk ik in actie geschoten, heeft een aantal mooie overvluchten gemaakt. wou ook na de formatievlucht terug naar huis gaan maar heb dat gelukkig niet gedaan
            Nikon D7000 + D70S | Sigma 10-20 1:4.5-5.6 | 18-70mm 3.5-4.5 IF DX | 28-200 1:3.5-5.6 | 50 1:1.8 | 28 1:2.8 + SB600
            Fuji X10

Comment

ha! de OO-PAX! t'Is toch een schatje, hé
              thanks cromagnonman
              into minimal techno

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thiele Bekijk bericht
                ha! de OO-PAX! t'Is toch een schatje, hé
                thanks cromagnonman
                Graag gedaan