Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je foto's zijn niet echt scherp, ik denk dat het komt door de erg grote afstand.
Ik ben er vandaag ook geweest, en waarom ze net de baan gekozen hebben die het verst van het publiek ligt dat weet ik ook niet.
Daarom kwam ik zelf ook niet toe met de 100-400 + 1,4x TC...
De foto's op mijn website zijn ook allemaal flink gecropt, gelukkig valt de kwaliteit dan nog mee met de 1D MKIII.
Vorig jaar stegen ze dichter bij de toeschouwers op, en nu zijn ze tijdens de formatievlucht ook heel ver weg gebleven. Ik denk dat we 800mm-lenzen moeten kopen om daar nog foto's te maken.
Ik ben ook kort na de formatievlucht terug naar huis gereden, bij de Spitfire was er toen nog geen beweging te zien.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Je foto's zijn niet echt scherp, ik denk dat het komt door de erg grote afstand.
Ik ben er vandaag ook geweest, en waarom ze net de baan gekozen hebben die het verst van het publiek ligt dat weet ik ook niet.
Daarom kwam ik zelf ook niet toe met de 100-400 + 1,4x TC...
De foto's op mijn website zijn ook allemaal flink gecropt, gelukkig valt de kwaliteit dan nog mee met de 1D MKIII.
Vorig jaar stegen ze dichter bij de toeschouwers op, en nu zijn ze tijdens de formatievlucht ook heel ver weg gebleven. Ik denk dat we 800mm-lenzen moeten kopen om daar nog foto's te maken.
Ik ben ook kort na de formatievlucht terug naar huis gereden, bij de Spitfire was er toen nog geen beweging te zien.
Waarom ze zo ver van het publiek blijven weet ik ook niet De formatievlucht ging over heel Antwerpen maar niet over de luchthaven
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
de spitfire is later, rond 12.45 denk ik in actie geschoten, heeft een aantal mooie overvluchten gemaakt. wou ook na de formatievlucht terug naar huis gaan maar heb dat gelukkig niet gedaan
Comment