Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My ride, my pride !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• My ride, my pride !

of

of

Greetz,

Den Door.
    My site : http://www.photografie.be

Re: My ride, my pride !

Mooie opname maar (mijn mening) foute achtergrond.
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
      Mooie opname maar (mijn mening) foute achtergrond.
      Ja en nee.
      Even toelichten: in de kleurenversie vind ik het knap omdat de witte en zwarte kleuren van de moto erin terugkomen.
      In de z/w versie zorgt de donkere achtergrond er idd voor dat de moto erin 'verdwijnt'.
      (Maar das maar mijn mening hé! )

(Misschien ook een beetje letten op de uitgebrande plekken op de chroom-partijen.)
      Toch mooie plaatjes!
      Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Doe mij maar de eerste blinker, staat er knap op tegen een neutrale achtergrond die hier toch wel de motor versterkt, dus
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

Comment

vind die achtergrond zeker niet storen,zo'n bike kan je toch moeilijk tussen de bloemen zetten hé 2 mooie platen door

Comment

Hier vind ik de achtergrond ook niet storend, die past bij de zwart-witte motor.
            Dat wil daarom niet zeggen dat ik de zwart-wit versie de beste vind. Mijn voorkeur gaat naar de kleurenversie, ook al zit er niet veel kleur in.

Misschien zou de foto wel beter zijn als de achtergrond minder scherp was, maar dan moet er daar ook de mogelijkheid zijn om de motor verder van de muur af te zetten, of je zou de foto moeten maken met een vrij grote diafragma-opening.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Working...
            X