Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie opname maar (mijn mening) foute achtergrond.
Ja en nee.
Even toelichten: in de kleurenversie vind ik het knap omdat de witte en zwarte kleuren van de moto erin terugkomen.
In de z/w versie zorgt de donkere achtergrond er idd voor dat de moto erin 'verdwijnt'.
(Maar das maar mijn mening hé! )
(Misschien ook een beetje letten op de uitgebrande plekken op de chroom-partijen.)
Toch mooie plaatjes!
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Hier vind ik de achtergrond ook niet storend, die past bij de zwart-witte motor.
Dat wil daarom niet zeggen dat ik de zwart-wit versie de beste vind. Mijn voorkeur gaat naar de kleurenversie, ook al zit er niet veel kleur in.
Misschien zou de foto wel beter zijn als de achtergrond minder scherp was, maar dan moet er daar ook de mogelijkheid zijn om de motor verder van de muur af te zetten, of je zou de foto moeten maken met een vrij grote diafragma-opening.
Comment