Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klassieke Jaguar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Klassieke Jaguar

Hello,

nog eentje van deze zomer, toen het nog warm genoeg was om met de kap open te rijden

Canon EOS40D - Canon EF24-105mm f/4.0 L IS USM - 32mm 1/125 f10.0 ISO100

(gemaakt tijdens het 2008 oldtimer festival op Zandvoort, stond nogal kort aan de baan, daarom niet met de 70-200 gewerkt, de 24-105 is voor panning ook best geschikt hoor )

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: Klassieke Jaguar

Een mooi foto van een mooie wagen !
    Zit veel gevoel van snelheid in maar ik mis wat sprankeling in de foto? Kan misschien wel aan een grijzer weer liggen (onder de auto is een zeer zachte schaduw, ik meen daarvan af te kunnen leiden dat het niet fel zonnig was).

Mijn aandacht blijft ook de hele tijd naar het witte zand in de achtergrond gaan omdat dit veel lichter is dan de auto zelf.

Maar ik zou het niet beter kunnen ;-)

Comment

nog steeds een wens van mij.(ook deze kleur)
      prachtig hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
        Zit veel gevoel van snelheid in maar ik mis wat sprankeling in de foto? Kan misschien wel aan een grijzer weer liggen (onder de auto is een zeer zachte schaduw, ik meen daarvan af te kunnen leiden dat het niet fel zonnig was).
        Ongeveer een dik uur later zijn we allemaal uitgeregend door een stevige regenbui

Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
          Ongeveer een dik uur later zijn we allemaal uitgeregend door een stevige regenbui

Mark
          Dat verklaard ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht

Mijn aandacht blijft ook de hele tijd naar het witte zand in de achtergrond gaan omdat dit veel lichter is dan de auto zelf.

Maar ik zou het niet beter kunnen ;-)
            Inderdaad een fantastische foto.
            Mooie kleuren ook.

Die sprankeling die ik ook wat mis ligt aan die grijze vangrail imho. Stel dat die er niet was dan zou de plaat nog beter zijn.
            Maar ja, 'k weet het ......... LamboCars heeft die vangrail er zeker niet zelf gezet.

Al bij al is het een topper. (Als je van auto's houdt en/of van foto's ;-) )

Groetjes
            Skitch
            "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
            Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Moeilijk om een XK-150 roadster foto te vinden die me niets zegt... maar dit is een héél toffe proficiat !

Pat
              de "Jag - dreamer"

Comment

Perfecte panning van een prachtige wagen !

Zandvoort is natuurlijk wel mooi als decor met de duinen op de achtergrond, zou er ook graag eens gaan maar er zijn niet echt zo'n spectaculaire oldtimer races als ik voortga op hun kalender
                Flickr Photopage

Comment

Working...
                X