Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4 sec bus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 4 sec bus

Het is lang geleden dat ik nog eens iets heb gepost, overwegend omdat mijn computer niet meer goed werkt en dus photoshop bijna niet meer wil draaien. En ik ook veel werk heb met mijn examens.

Maar met oudejaar mijn canon meegenomen op weg naar mijn lief, en dit geschoten tijdens het wachten op mijn bus, eigenlijk is het mijn bus dus heb me dan mogen reppen.

[CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Re: 4 sec bus

zo slecht?

of staat hij niet bij de juiste categorie?
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Compositie heeft wel iets, maar de overheersende oranjegele gloed op de gebouwen vind ik niet zo fris ogen.

Comment

ik vind hem eerlijk gezegd wel goed geslaagd
        zou wel heel cool geweest zijn moest de bus er zelf meer opstaan terwijl die stilstond maar gezien je die bus moest pakken is da moeilijk he
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

oranje gloed is van de lampen hé :-p, als ik het omzet naar de 'goeie' witbalans trekt het op geen k***** :-)

@ hans: bedoel je dan dat de bus er meer op moest voor of nadat hij vertrok? Waarschijnlijk als hij weer stilstond maar was nogal onmogelijk en dan was de omgeving ook niet meer aantrekkelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
            @ hans: bedoel je dan dat de bus er meer op moest voor of nadat hij vertrok? Waarschijnlijk als hij weer stilstond maar was nogal onmogelijk en dan was de omgeving ook niet meer aantrekkelijk.
            yep dat bedoelde ik maar kan er goed inkomen dat dat wreed moeilijk was en de foto op zich danig zou beinvloed hebben (negatief aldanniet positief...).

blijf echter bij mijn mening dat ik het een leuke foto vind hoor
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

Comment

Working...