Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Hoi Chip, deze foto had ik al gezien
Blijft een knappe opname van een vette bak. Alleen de lichtverdeling in het radiatorrooster is een minpuntje. Ik vind het knap dat je die Saab hebt weggewerkt.
Heb lang gewacht om op deze foto te reageren omdat ik hem eigenlijk helemaal niet goed vind.
Akkoord het is een 'hot pink' cadie, maar dat is het dan ook, wat mij vooral stoort is dat de voorkant in de schaduw zit terwijl er toch een 'zonnevlek' rond de nummerplaat te zien valt ? Die schaduw vlek achteraan op het wiel zou ik ook proberen te vermijden ... de kleuren zijn trouwens te fel voor mijn smaak, maar dat is persoonlijk.
Iets ander standpunt zoals Bouk al zei, en dat stukje zon vooraan proberen te vermijden had een beeld van een plaatje geweest denk ik, ik zou ook het kind op de achtergrond wegclonen, en zelfs de bestuurder verwijderen, de wagen rijdt niet, dus er moet niemand achter het stuur zitten.
Sorry als ik hier iemand mee op zijn tenen trap, maar zo denk ik over deze foto, dit is een snapshot in mijn ogen.
Comment