Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A pink Cadillac

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• A pink Cadillac

Pentax K10D en Sigma 17-70, f/8 1/250s ISO100

PENTAX-IstD,IstDS,K100D,K10D, K5, K1 en 50 analoge Pentaxen en de nodige lenzen) BD0376BE

Re: A pink Cadillac

leuk camerastandpunt, al had je nog wel wat lager gemogen.
    bloemen kleuren er goed bij.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hmm, zo weinig reacties voor toch wel een bijzonder mooie plaat

Kleurencombinatie en speling van het licht en weerspiegelingen in de bumper zijn fantastisch.
      Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
      And why do we fall, Bruce?

Comment

Hoi Chip, deze foto had ik al gezien
        Blijft een knappe opname van een vette bak. Alleen de lichtverdeling in het radiatorrooster is een minpuntje. Ik vind het knap dat je die Saab hebt weggewerkt.
        Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

Vette bak mooi
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

Comment

Waarom heeft de lucht die je door de voorruit ziet, een totaal andere kleur als de lucht daarlangs?

Voor mij is dit een mislukte bewerking.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

heel mooie compositie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Waarom heeft de lucht die je door de voorruit ziet, een totaal andere kleur als de lucht daarlangs?

Voor mij is dit een mislukte bewerking.
                misschien een in kleur gecoatte voorruit zoals wel meer wagens hebben?

Ik zou het niet zo direct op de bewerking durven te steken.... en dan nog, ik vind het niet storend hier.

Comment

Heb lang gewacht om op deze foto te reageren omdat ik hem eigenlijk helemaal niet goed vind.

Akkoord het is een 'hot pink' cadie, maar dat is het dan ook, wat mij vooral stoort is dat de voorkant in de schaduw zit terwijl er toch een 'zonnevlek' rond de nummerplaat te zien valt ? Die schaduw vlek achteraan op het wiel zou ik ook proberen te vermijden ... de kleuren zijn trouwens te fel voor mijn smaak, maar dat is persoonlijk.

Iets ander standpunt zoals Bouk al zei, en dat stukje zon vooraan proberen te vermijden had een beeld van een plaatje geweest denk ik, ik zou ook het kind op de achtergrond wegclonen, en zelfs de bestuurder verwijderen, de wagen rijdt niet, dus er moet niemand achter het stuur zitten.

Sorry als ik hier iemand mee op zijn tenen trap, maar zo denk ik over deze foto, dit is een snapshot in mijn ogen.

Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
                  X