Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dee eerte zou ik croppen aan de bovenzijde ('n beetje minder hemel), de tweede vind ik persoonlijk de beste al was hij misschien nog beter geweest als je de DOF iets had verlaagd, nu zijn enkel de letters MU scherp, had de P dit ook nog geweest ... De derde is effectief te donker.
Ik vind het bij de eerste dan wel weer mooi dat er nogal veel hemel op staat.
De 2e had misschien iets meer dof mogen krijgen, voor de rest een mooie foto.
De 3e is inderdaad te donker, mag minstens een stop lichter, misschien zelfs 2.
alvast bedankt voor de reacties!
Bij de derde was het eigenlijk de bedoeling hem onder te belichten zodat je enkel een contour zou krijgen en ook een fade van de zon achter de wagen naar de hoeken toe maar blijkbaar volgt niemand daar in
Bij de tweede had idd de D van MUD ook nog scherp moeten zijn
alvast bedankt voor de reacties!
Bij de derde was het eigenlijk de bedoeling hem onder te belichten zodat je enkel een contour zou krijgen en ook een fade van de zon achter de wagen naar de hoeken toe maar blijkbaar volgt niemand daar in
Bij de tweede had idd de D van MUD ook nog scherp moeten zijn
Jakke
Daar volg ik wel in hoor maar je lucht is in de rechterbovenhoek ook bijna zwart en dat is naar mijn smaak toch echt wel te donker.
Het KAN natuurlijk wel zijn dat je foto's op jou scherm lichter uit zien dan op mijn scherm.
Comment