Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Defender @ Cadzand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Defender @ Cadzand

Hierbij enkele foto's vanop een 4x4 happening op het strand van Cadzand. Graag jullie commentaren

Jakke
    Last edited by JG16; 8 januari 2009, 23:22.
    Canon en glas
    www.jakke16.be

Re: Defender @ Cadzand

en effectif, schooooon fotoos!
    Groetjes - Aerrow
    Canon EOS 50D - EF-S 17-55/f2.8 IS USM - EF 50/f1.8 II - Canon Powershot S5IS - this is all I "own"

Comment

voor de rest geen reacties meer?

Jakke
      Canon en glas
      www.jakke16.be

Comment

Ik wil best reageren als je dat graag hebt, maar ik zie niets in de foto's. Veel te donker.

Comment

Dee eerte zou ik croppen aan de bovenzijde ('n beetje minder hemel), de tweede vind ik persoonlijk de beste al was hij misschien nog beter geweest als je de DOF iets had verlaagd, nu zijn enkel de letters MU scherp, had de P dit ook nog geweest ... De derde is effectief te donker.

Comment

Ik vind het bij de eerste dan wel weer mooi dat er nogal veel hemel op staat.
            De 2e had misschien iets meer dof mogen krijgen, voor de rest een mooie foto.

De 3e is inderdaad te donker, mag minstens een stop lichter, misschien zelfs 2.

Comment

alvast bedankt voor de reacties!
              Bij de derde was het eigenlijk de bedoeling hem onder te belichten zodat je enkel een contour zou krijgen en ook een fade van de zon achter de wagen naar de hoeken toe maar blijkbaar volgt niemand daar in
              Bij de tweede had idd de D van MUD ook nog scherp moeten zijn

Jakke
              Canon en glas
              www.jakke16.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JG16 Bekijk bericht
                alvast bedankt voor de reacties!
                Bij de derde was het eigenlijk de bedoeling hem onder te belichten zodat je enkel een contour zou krijgen en ook een fade van de zon achter de wagen naar de hoeken toe maar blijkbaar volgt niemand daar in
                Bij de tweede had idd de D van MUD ook nog scherp moeten zijn

Jakke
                Daar volg ik wel in hoor maar je lucht is in de rechterbovenhoek ook bijna zwart en dat is naar mijn smaak toch echt wel te donker.
                Het KAN natuurlijk wel zijn dat je foto's op jou scherm lichter uit zien dan op mijn scherm.

Comment

Working...
                X