Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen T1 splitbus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Volkswagen T1 splitbus

Ik ben nieuw hier, gebruik dit forum wel al een tijdje om wat zaken op te zoeken maar nu werd het ook tijd om mij eens aan te melden...et voila!

een paar foto's die ik begin dit jaar genomen heb van een kameraad z'n busje...

commentaar welkom en laat ook even weten of dit 'showcasewaardig' is, aangezien ik hier nieuw ben moet ik nog zoeken wat ik waar moet plaatsen

Re: Volkswagen T1 splitbus

laatste is leuk gedaan, maar zou gaan voor de eerste..... als ie gewoon recht stond.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De eerste is op een schitterende locatie gemaakt, daar is zeker nog beter mee te doen.

Een dergelijk laag standpunt is altijd mooi voor auto's, maar hier heb je toch een paar problemen :
      Zet de foto recht, ik weet dat een schuine foto best wel mooi kan zijn, maar meestal alleen bij panning shots, niet bij een stilstaande wagen, dus in dit geval gewoon effe rechtzetten in je editing software.
      Er zitter sprietjes gras in de weg, akkoord ze zijn 'out of focus', maar ik vind ze storen, daarom heb ik ook altijd een tuinschaar mee naar zulke locaties, kan je die enkele strohalmen weghalen voor je de foto neemt, in PS is dat toch redelijk wat werk om het goed te doen.

Foto 2 is niet mijn smaak, maar dat is persoonlijk hé, de eigenaar van de bus kan hem geweldig vinden.

Foto 3 is een klassieker, alleen jammer dat omdat het vliegtuig zo groot is de wagen iets minder uitkomt, maar verder een mooie foto.

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

1e is een mooie, het scheve standpunt vind ik wel iets hebben, maar dan ietsjes minder scheef, de tak op de voorgrond had er afgemogen. 3e ook mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          laatste is leuk gedaan, maar zou gaan voor de eerste..... als ie gewoon recht stond.
          grt,bouk.
          'k Ga mee met Bouk.
          +
          Om die fantastische auto tot zijn recht te laten komen heeft die allen zichzelf nodig.
          Dat vliegtuig is overbodig.

Alhoewel ik de eerste ben die een Cessna Caravan ook een fantastisch vliegtuig vind.

Dus : de eerste foto ... maar recht.
          Groetjes
          Skitch
          " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

mooie fotos,alleen stoort me de streep op het busje...orgineel had veel mooier geweest..maar voor de rest,mooi gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk bericht
              mooie fotos,alleen stoort me de streep op het busje...orgineel had veel mooier geweest..maar voor de rest,mooi gedaan.
              hehe... aan die streep kan ik niet veel doen hé

Busje wordt ooit nog eens volledig opgeknapt (niet dat ie in slechte staat is, maar een T1 verdient het te worden verwend), ik zal hem zeggen dat hij die streep weglaat als hij hem herspuit

Comment

Working...
              X