Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oldtimer: Porsche 356
Collapse
X
-
-
Re: Oldtimer: Porsche 356
mooi compo maar imho iets te donker onderdaanmijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
-
Zeer sterke compo , helaas ook voor mij beneden net iets te donker
anders was dit een foto met enorm poster gehalte
mvg xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Mooie foto, prima standpunt ... maar véél te donker, vooral onderaan, maar eigenlijk helemaal, heb je deze niet wat lichter.
Volgens de exif data is deze in augustus gemaakt met 1/640e sluitertijd op ISO 50, dan veronderstel ik toch dat hij een stuk lichter uit je camera gekomen is
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Doe er 3cm onderaan af en je hebt een topperJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtMooie foto, prima standpunt ... maar véél te donker, vooral onderaan, maar eigenlijk helemaal, heb je deze niet wat lichter.
Volgens de exif data is deze in augustus gemaakt met 1/640e sluitertijd op ISO 50, dan veronderstel ik toch dat hij een stuk lichter uit je camera gekomen is
Mark
Ja hij is inderdaad een heel stuk lichter uit mn fototoestel gekomen, maar 'k heb er wat aan geprutst om de foto een dramatischer effect te geven.
Ziehier de originele foto:
Mvg,
GaiphiaPanasonic Lumix DMC-FZ10, Chajka-II, Nikon D300s
Comment
-
Als je een foto bewerkt zou je er voor moeten zorgen dat het hoofdonderwerp en nog altijd goed uitkomt, de achtergrond kan je mee doen wat je wil (bijna toch ) vooral dingen die de aandacht trekken zoals felle kleuren en dergelijke in de achtergrond kan je best aanpakken.
Heb effe een minuutje tijd in je foto gestoken met dit resultaat :
Gewoon om even te laten zien hoe ik hem eventueel zou aanpassen ...
Als je wil haal ik hem terug weg hé, wil je topic niet overnemen.
Als je de workflow voor deze foto wil weten stuur me maar een pm.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtAls je een foto bewerkt zou je er voor moeten zorgen dat het hoofdonderwerp en nog altijd goed uitkomt, de achtergrond kan je mee doen wat je wil (bijna toch ) vooral dingen die de aandacht trekken zoals felle kleuren en dergelijke in de achtergrond kan je best aanpakken.
Mark
Hoi Mark,
Hij ziet er heel goed uit! Laat maar staan. Geen probleem
Dank je voor de moeite!!!
GaiphiaLast edited by Soeki Wan; 8 december 2008, 23:02.Panasonic Lumix DMC-FZ10, Chajka-II, Nikon D300s
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JvanKnal Bekijk berichtNog even croppen onderaan en je hebt zo een plaat voor boven de schoorsteenmantel!
GrzPanasonic Lumix DMC-FZ10, Chajka-II, Nikon D300s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtAls je een foto bewerkt zou je er voor moeten zorgen dat het hoofdonderwerp en nog altijd goed uitkomt, de achtergrond kan je mee doen wat je wil (bijna toch ) vooral dingen die de aandacht trekken zoals felle kleuren en dergelijke in de achtergrond kan je best aanpakken.
Mark
smaken kunnen toch zo verschillend zijnLast edited by Soeki Wan; 14 december 2008, 20:24.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk berichtvoor mij is de foto van Gaiphia mooier
smaken kunnen toch zo verschillend zijnPanasonic Lumix DMC-FZ10, Chajka-II, Nikon D300s
Comment
Comment