Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Met die plas in foto 3 was nog wel wat meer te doen, maar ik vrees dat je niet effe kon vragen om hem iets achteruit te rijden zeker
Foto's zijn niet slecht, maar post ze volgende keer wat groter, werkt beter op de schermen van tegenwoordig (1024x768 is al lang verleden tijd in dit publiek ... hoop ik toch)
Een deel van zijn achterste, een klein stuk van zijn voorwiel, een klein stuk van zijn achterwiel maar nergens een volledige foto van deze prachtkar, jammer
Foto´s komen ook een beetje te blauw over.
Met die plas in foto 3 was nog wel wat meer te doen, maar ik vrees dat je niet effe kon vragen om hem iets achteruit te rijden zeker
Foto's zijn niet slecht, maar post ze volgende keer wat groter, werkt beter op de schermen van tegenwoordig (1024x768 is al lang verleden tijd in dit publiek ... hoop ik toch)
Mark
Ik ken heel wat mensen die op 1024x768 werken. Niet iedereen heeft een 22inch scherm.
Een deel van zijn achterste, een klein stuk van zijn voorwiel, een klein stuk van zijn achterwiel maar nergens een volledige foto van deze prachtkar, jammer
Foto´s komen ook een beetje te blauw over.
Jammer dat je hier maar 3 foto's mag posten, anders graag
Ik vind de fot'os wel goed maar had toch graag iets meer auto gezien( natuurlijk ben je gebonden aan je 3 foto's) maar had dan de 3de weggelaten en een een andere foto geplaatst (aangezien 2 en 3 bijna hetzelde zijn).
Ook zou bij de eerste foto iets meer van de kont hebben genomen, de nummerplaat is iets heel speciaal en ofwel neem je deze helemaal op inde foto of wel niet (de eigenaar vind dit mss erg).
Maar zoals aangehaald hierboven als je meerdere foto's had mogen plaatsen had je dit mss wel allemaal gedaan.
Last edited by loudy condor; 7 december 2008, 17:39.
Comment