Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audi R8 Color

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Audi R8 Color

Canon 5D + 35mm

Bedankt om te kijken!

Re: Audi R8 Color

mod devid: slechts 1 topic per dag, dus daarom tot morgen slotje erop
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Met die plas in foto 3 was nog wel wat meer te doen, maar ik vrees dat je niet effe kon vragen om hem iets achteruit te rijden zeker

Foto's zijn niet slecht, maar post ze volgende keer wat groter, werkt beter op de schermen van tegenwoordig (1024x768 is al lang verleden tijd in dit publiek ... hoop ik toch)

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

mooi bakje zoveel is zeker...

als dit een geplande shoot was (als je dus de chauffeur kent) had ik wel een mooiere locatie opgezocht...
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

deze auto verdient iets meer bling-bling ,de foto's komen nogal somber over .

Comment

Een deel van zijn achterste, een klein stuk van zijn voorwiel, een klein stuk van zijn achterwiel maar nergens een volledige foto van deze prachtkar, jammer
            Foto´s komen ook een beetje te blauw over.
            BD0723BE

Comment

Vind de wb een beetje te kill en blauw
              Canon 5DII Canon 24-105mm f/4L IS USM Canon 50mm f1/2L Canon 85mm f1/2LCanon 16-35mm 2.8 IIL Canon 15mm Fisheye Sigma 12-24mm Canon 70-200mm 2.8 ISL Canon 180mm 3.5 MacroL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                Met die plas in foto 3 was nog wel wat meer te doen, maar ik vrees dat je niet effe kon vragen om hem iets achteruit te rijden zeker

Foto's zijn niet slecht, maar post ze volgende keer wat groter, werkt beter op de schermen van tegenwoordig (1024x768 is al lang verleden tijd in dit publiek ... hoop ik toch)

Mark
                Ik ken heel wat mensen die op 1024x768 werken. Niet iedereen heeft een 22inch scherm.

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                mooi bakje zoveel is zeker...

als dit een geplande shoot was (als je dus de chauffeur kent) had ik wel een mooiere locatie opgezocht...
                Locatie is anders wel uniek vind ik.... Hoewel industrie hier ook wel bij past. De chauffeur was erbij, ik heb hem ook mogen horen en voelen...

Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                deze auto verdient iets meer bling-bling ,de foto's komen nogal somber over .
                Bling Bling als in wat?
                Een "dikke spinner velg" eronder steken ofwat? Neen zo is hij voor mij wel goed.

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                Een deel van zijn achterste, een klein stuk van zijn voorwiel, een klein stuk van zijn achterwiel maar nergens een volledige foto van deze prachtkar, jammer
                Foto´s komen ook een beetje te blauw over.
                Jammer dat je hier maar 3 foto's mag posten, anders graag

Oorspronkelijk geplaatst door Kustom Bekijk bericht
                Vind de wb een beetje te kill en blauw
                Was expres om de het koele grijs/zilver er beter te laten uit te komen

Comment

Ik vind de fot'os wel goed maar had toch graag iets meer auto gezien( natuurlijk ben je gebonden aan je 3 foto's) maar had dan de 3de weggelaten en een een andere foto geplaatst (aangezien 2 en 3 bijna hetzelde zijn).
                  Ook zou bij de eerste foto iets meer van de kont hebben genomen, de nummerplaat is iets heel speciaal en ofwel neem je deze helemaal op inde foto of wel niet (de eigenaar vind dit mss erg).
                  Maar zoals aangehaald hierboven als je meerdere foto's had mogen plaatsen had je dit mss wel allemaal gedaan.
                  Last edited by loudy condor; 7 december 2008, 17:39.
                  Pain is temporary; victory is forever!

Comment

1e vind ik nog het beste, 2 en 3 zeggen me vrij weinig. te weinig auto, en het is een mooie auto!

Comment

Zalig nummerplaat!
                      nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

Comment

Schoon velgen, maar had toch graag wat meer auto gezien
                        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                        www.cromagnonman.be

Comment

Working...
                        X