Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mean machine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mean machine

stond ineens aan ons vakantiehuisje...
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Re: mean machine

Prachtige foto, mooi scherp en toch gebalanceerd qua kleur. Met welke lens heb je dit genomen? En is er ook bewerking erbij komen kijken?

Comment

dank je:-)

gemaakt met canon 10-22
      is HDR bewerking van 5 foto's gaande van -2 tot +2
      Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Je hebt de voorkant van de vrachtwagen correct belicht, ondanks het tegenlicht.

Over de compositie ben ik minder te spreken. Staat er een huis op de laadbak?
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Over de compositie ben ik minder te spreken. Staat er een huis op de laadbak?
          haha mss huis in wording want het waren nog hele bomen...
          je hebt wel een punt

Comment

machine komt er goed onderuit, de lucht veel minder.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Vind de compo wel iets hebbe en de bewerking vind ik ook goed juist jammer van die lucht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisp Bekijk bericht
                Vind de compo wel iets hebbe en de bewerking vind ik ook goed juist jammer van die lucht
                ik volg voor de reste een mooie plaat
                ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                *BD1034BE

Comment

Working...
                X