ik heb dit nog nooit eerder gedaan......dus bij deze
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
was het New-york of Dinant :-)
Collapse
X
-
was het New-york of Dinant :-)
Mijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800wLabels: Geen
-
-
Re: was het New-york of Dinant :-)
Wel, als dit je eerste keer is. Kan ik niet wachten tot je er meer zo gaat poste.
Vind de foto mooi zo, veel lijnen (aangezien deze het onderwerp zijn neem ik aan), vooral het detail dat je ziet vanaf waar de auto die naar links moest begint te pinken is leuk!!
Ik zou wel al de lampe die wit zijn wat verdonkeren, ze nemen nu wat aandacht weg.
GrtzIf it doesn't break you, it makes you stronger!!
-
Nice one
Heb al bijna spijt dat ik niet meegegaan ben en zoals mijn voorganger reeds zei vind ik ook het knipperlicht-detail redelijk fascinerend !!Sony A99 + Sony 24-70 mm F2.8 ZA SSM Carl Zeiss Vario-Sonnar T*
Sony NEX7 + SEL 10-18 + Tamron 18-200
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeterMac Bekijk berichtNice one
Heb al bijna spijt dat ik niet meegegaan ben en zoals mijn voorganger reeds zei vind ik ook het knipperlicht-detail redelijk fascinerend !!Mijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sprobach Bekijk berichtDie knipperlichten van die grijze wagen is echt prachtig gedaan
Maar hoe weet je dat die grijs is??
Grtz,
PalladioYou're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment
-
-
mooi beeld.
nu valt het mij wel op dat er wel heeel veel verkeerdborden in een beeld staan (een twaalftal)
Comment
-
Hoe heb je die licht-effecten gedaan ?
Comment
Comment