Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Nou moe... als inwoner is het ff slikken met de stortvloed aan "bezoekers". Momenteel wordt een perimeter ingesteld omdat men naar het schijnt de kerosine gaat overtanken. Het is dus best om nog even te wachten vooraleer te komen kieken...
Last edited by James Joyce; 27 mei 2008, 12:26.
Reden: Aanpassen bestandsgrootte foto1... sorry, onoplettendheid
wow kerel ik krijg hier nieuws binnen via BD
effe bekijken op andere nieuwssites
knappe fotokes
(kunt ge ze niet verkopen aan een krant ofzo)
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
morgen daar eens voorbij vlammen met den trein kan ik het ook is zien
zou er nu genen ene spotter zijn die ne foto heeft van als dat gevaarte aangeschoven komt?
Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-
Als ik het nieuws zag om 17u45 dacht ik ook van zou er geen BD'er in de buurt geweest zijn.
Spectaculaire foto's van een al bij al goed afgelopen ongeval.
Enkel een paar lichte gewonden.
Dacht ik wel, was net op het nieuws. Nou zo te zien kon het allemaal heel wat erger afgelopen kunnen zijn. Wist niet dat de trein er zo dicht langs lag.
Wel goede foto's van de situatie zeg.
____________________________________________ Met vriendelijke groet. Nico H Mijn vliegtuig foto site
ik rijd daar normaal dagelijks langs met de trein( nu minder door examens)
zal nog tof worden om te kunnen zien hoe ze dat daar gaan weghalen
Zelf ben ik geen vliegtuigspotter, maar ga wel regelmatig in de buurt fietsen.
Vanuit die plek zie je de opstijgende vliegtuigen niet aankomen, door de hoge omheining en de tallud. de spotters kijken dus naar de andere richting.
Comment