Het hellend vlak van Ronquières, op het kanaal Brussel-Charleroi, laat schepen tot 1350 ton een hoogteverschil "overbruggen" van 68m.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ronquières
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Ronquières
'k vind het een prachtig beeld,
het licht, kleuren, wolken, ...
alles speelt mee en maakt de sfeer.
mm
Comment
-
Het menselijk "kunnen" werd hier goed weergegeven...
Achterste gedeelte van foto komt nogal troosteloos over,,,maar het weer hebben we niet in de hand....
Bij betere weersomstandigheden hebben we natuurlijk ook een betere foto..."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
Eens met bovenstaande commentaren. Dat groen pijltje vind ik wel een absolute aandachtstrekker (niet negatief bedoeld )
Comment
-
-
Vind het een zeer boeiende foto. Ook scherpte goed gekozen.En door de donkere wolken krijg ik het sfeertje van mens versus natuur. Mens wint m.b.t. het hellend vlak (we komen toch wel boven) maar de regen komt toch of we willen of niet.
Ga zo door.
Groetjes Slimpie"The important thing is not the camera but the eye..............
but the camera helps "
Comment
-
Mooi hoor, mooie sfeer en goede compo.
Bovendien een hoogstaand technische installatie.____________________________________________
Met vriendelijke groet. Nico H
Mijn vliegtuig foto site
Comment
-
-
hele mooie foto en dat "groen pijltje" maakt hem "af" imhoThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
Comment