Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuke weergave van het hellend vlak , nu kan ik me voorstellen hoe het er uit ziet.Jammer dat het licht niet meezat , maar de wolken zijn wel dreigend en dat past hier wel.
Het menselijk "kunnen" werd hier goed weergegeven...
Achterste gedeelte van foto komt nogal troosteloos over,,,maar het weer hebben we niet in de hand....
Bij betere weersomstandigheden hebben we natuurlijk ook een betere foto...
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Vind het een zeer boeiende foto. Ook scherpte goed gekozen.En door de donkere wolken krijg ik het sfeertje van mens versus natuur. Mens wint m.b.t. het hellend vlak (we komen toch wel boven) maar de regen komt toch of we willen of niet.
Ga zo door.
Groetjes Slimpie
"The important thing is not the camera but the eye..............
Comment