Graag jullie feedback. Tnx.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Suzuki SX4
Collapse
X
-
-
Re: Suzuki SX4
Nummer 1 vind ik goed, bij nummer 2 zou een lager standpunt beter zijn geweest.
Gesatureerde kleuren, maar niet overdreven---
Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen
-
Mooie foto's, maar nr 1 springt er wel uit, die is knap, het standpunt in nr 2 is te hoog, ofwel ga je laag, ofwel op koplamphoogte ofwel héél hoog zodat je een overhead shot krijgt, maar gewoon rechtstaand is meestal niet zo geslaagd voor auto's.
In elk geval heel mooie kleuren.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy01 Bekijk berichtIk heb er nog ééntje bijgevoegd. Vinden jullie de compositie van de foto's goed? Enige tips daarover zouden welkom zijn. Tnx.
ik zie dat je een groothoek hebt gebruikt en dat vervormt de wagen in mijn ogen te veel, zeker bij nr3 waar het rechtse achterwiel percies aant draaien is de schuine boom op beeld nr3 had ook mooier geweest als die recht stond, evenwijdig met de rand van het beeld
op nr1 en 3 sta je zelf op, als reflecie in de wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frestrobbe Bekijk berichtop nr1 en 3 sta je zelf op, als reflecie in de wagen
Heb puur uit intresse al eens een auto met mijn 40D/70-200 'getrokken', heb je wel veel plaats nodig, maar je eigen reflectie wordt zo klein dat je zelf moet gaan zoeken in PhotoShop, of ze gewoon laten staan
Als je wat verder weg kan gaan staan kan je ook met een lage f-waarde werken, krijg je de achtergrond nog een beetje wazig ook terwijl de hele wagen toch scherp is (effe DOF berekenen zodat je rond de 5 meter scherpte krijgt).
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Comment