Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het is een mooie foto.
Wat opvalt is dat het interieur van de auto goed belicht is. Heb je daar speciaal aandacht aan besteed?
Over de auto (Daffodil of Daf 33 ): topkwaliteit maar verkeerde marketing..
Zelf heb ik een Daf (Volvo) 66 gehad. Allemaal goede herinneringen en een fantastische "versnellingsbak" , smalend bretellen genoemd. Maar (voor een 1100cc )onklopbaar in de bergen en onklopbaar bij de eerste 50 meter sprint als het verkeerslicht licht op groen kwam.
Die DAF'jes waren zalige auto's en bij "juist" gebruik echte sportkarren (in verhouding tot hun aantal PK's)
Groetjes
Skitch
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Het is een mooie foto.
Wat opvalt is dat het interieur van de auto goed belicht is. Heb je daar speciaal aandacht aan besteed?
Deze Daf 33 stond in het Daf museum in Eindhoven. Aan de belichting heb ik zelf niks extra's gedaan.
Over de auto (Daffodil of Daf 33 ): topkwaliteit maar verkeerde marketing..
Zelf heb ik een Daf (Volvo) 66 gehad. Allemaal goede herinneringen en een fantastische "versnellingsbak" , smalend bretellen genoemd. Maar (voor een 1100cc )onklopbaar in de bergen en onklopbaar bij de eerste 50 meter sprint als het verkeerslicht licht op groen kwam.
Die DAF'jes waren zalige auto's en bij "juist" gebruik echte sportkarren (in verhouding tot hun aantal PK's)
Ik ben een nazaat van een Daf medewerker, wij reden thuis ook altijd Daf. Van Daffodil, 33,55,55 Marathon,46,66 en 343 ik ken ze allemaal dromen.
Zelf ook nog een 343 gereden.
Comment