Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dafke.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dafke.

    Een Dafke in de garage.


    En terwijl ik een beetje aan het prutsen was ging er een bak koffie overheen.


    Ik ben er klaar mee.

  • #2
    Re: Dafke.

    doe maar met koffie voor mij.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Dafke.

      Het is een mooie foto.
      Wat opvalt is dat het interieur van de auto goed belicht is. Heb je daar speciaal aandacht aan besteed?

      Over de auto (Daffodil of Daf 33 ): topkwaliteit maar verkeerde marketing..
      Zelf heb ik een Daf (Volvo) 66 gehad. Allemaal goede herinneringen en een fantastische "versnellingsbak" , smalend bretellen genoemd. Maar (voor een 1100cc )onklopbaar in de bergen en onklopbaar bij de eerste 50 meter sprint als het verkeerslicht licht op groen kwam.
      Die DAF'jes waren zalige auto's en bij "juist" gebruik echte sportkarren (in verhouding tot hun aantal PK's)

      Groetjes
      Skitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Dafke.

        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        Het is een mooie foto.
        Wat opvalt is dat het interieur van de auto goed belicht is. Heb je daar speciaal aandacht aan besteed?
        Deze Daf 33 stond in het Daf museum in Eindhoven. Aan de belichting heb ik zelf niks extra's gedaan.

        Over de auto (Daffodil of Daf 33 ): topkwaliteit maar verkeerde marketing..
        Zelf heb ik een Daf (Volvo) 66 gehad. Allemaal goede herinneringen en een fantastische "versnellingsbak" , smalend bretellen genoemd. Maar (voor een 1100cc )onklopbaar in de bergen en onklopbaar bij de eerste 50 meter sprint als het verkeerslicht licht op groen kwam.
        Die DAF'jes waren zalige auto's en bij "juist" gebruik echte sportkarren (in verhouding tot hun aantal PK's)
        Ik ben een nazaat van een Daf medewerker, wij reden thuis ook altijd Daf. Van Daffodil, 33,55,55 Marathon,46,66 en 343 ik ken ze allemaal dromen.
        Zelf ook nog een 343 gereden.
        Last edited by Willem.; 2 maart 2008, 10:13.
        Ik ben er klaar mee.

        Comment


        • #5
          Re: Dafke.

          Die met kofffie is van 't goeie teveel hoor. Teveel vlek. Ik verkies toch maar de eerste, die een oud z/w gevoel geeft.
          ______
          www.vue.photo

          Comment


          • #6
            Re: Dafke.

            Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
            Die met kofffie is van 't goeie teveel hoor. Teveel vlek. Ik verkies toch maar de eerste, die een oud z/w gevoel geeft.
            Zelf geef ik ook de voorkeur aan de eerste maar zoals zo vaak denken gezinsleden er dan weer net iets anders over.
            Ik ben er klaar mee.

            Comment

            Working...
            X