Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik woon hier op enkele km van de luchthaven en ik zie ze dagelijk voorbijkomen.
Ik weet nooit wanneer ik ze mag verwachten, anders was ik al lang eens gaan kijken. Staan op teletekst ook de cargo's? jammer dat je de types niet weet, tenzei iemand weet hoe je ze moet opzoeken. Ik dacht een tijdje geleden een Antonov gezien te hebben, ik zou dat ook wel graag eens op foto hebben.
Ik woon hier op enkele km van de luchthaven en ik zie ze dagelijk voorbijkomen.
Ik weet nooit wanneer ik ze mag verwachten, anders was ik al lang eens gaan kijken. Staan op teletekst ook de cargo's? jammer dat je de types niet weet, tenzei iemand weet hoe je ze moet opzoeken. Ik dacht een tijdje geleden een Antonov gezien te hebben, ik zou dat ook wel graag eens op foto hebben.
Als je kijkt op teletekst zie je meestal 3 letters en dan 3 nummers
Als die letters beginnen met "POT" "VDA" "ADB" zijn dit meestal AN-124
ben er onlangs nog langs gereden met de auto en overal zag ik hekkens ....
iemand een tip voor een goed doorgangetje ?
en waarom denk je dat die hekken er staan? Als het goed is kom je er dus NIET doorheen, vragen naar een goede doorgang is in Nederland bijna een act-of-terrorism!
toelichting: ik werk al 37 jaar op een vliegveld, en wil dat graag veilig houden... zelf ik ga achter de hekken kijken, als ik er niet hoef te zijn voor werk. en als ik er voor m'n werk moet zijn, mag de camera niet mee, terecht....
Comment