Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B-747 take off

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: B-747 take off

Bedankt!!
    Nu kan ik ook eens een 747 spotten

Comment

Mooi !

Ik woon hier op enkele km van de luchthaven en ik zie ze dagelijk voorbijkomen.
      Ik weet nooit wanneer ik ze mag verwachten, anders was ik al lang eens gaan kijken. Staan op teletekst ook de cargo's? jammer dat je de types niet weet, tenzei iemand weet hoe je ze moet opzoeken. Ik dacht een tijdje geleden een Antonov gezien te hebben, ik zou dat ook wel graag eens op foto hebben.

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
        Mooi !

Ik woon hier op enkele km van de luchthaven en ik zie ze dagelijk voorbijkomen.
        Ik weet nooit wanneer ik ze mag verwachten, anders was ik al lang eens gaan kijken. Staan op teletekst ook de cargo's? jammer dat je de types niet weet, tenzei iemand weet hoe je ze moet opzoeken. Ik dacht een tijdje geleden een Antonov gezien te hebben, ik zou dat ook wel graag eens op foto hebben.
        Als je kijkt op teletekst zie je meestal 3 letters en dan 3 nummers

Als die letters beginnen met "POT" "VDA" "ADB" zijn dit meestal AN-124
        Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
          Hey juppekes

Hier ben ik nog eens met eentje van vorige zondag.

Deze was wel goed geladen want hij kwam al redelijk dicht vooraleer van de grond te komen

Zolang je het uur niet kunt aflezen van de piloot zijn horloge zal dat wel niet zo'n probleem zijn zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
            Hey juppekes

Als je kijkt op teletekst zie je meestal 3 letters en dan 3 nummers

Als die letters beginnen met "POT" "VDA" "ADB" zijn dit meestal AN-124

En voor de VDA kan het ook nog de IL-76 zijn, wat nog 'specialer' is
            My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
              En voor de VDA kan het ook nog de IL-76 zijn, wat nog 'specialer' is
              Yep ook gezien vorige week Met zijn stage IV motoren.

Alhoewel ik het typische geluid van vroeger wel miste toen er hier soms 5 of meer op een dag kwamen
              Bootjes

Comment

woon ook niet zo ver van oostende en 'k zou ook wel eens zo'n vliegertje willen vastleggen op de gevoelige plaat, euh sensor

maar waar kan je best gaan postvatten, m.a.w. hoe geraak je er het best ?

ben er onlangs nog langs gereden met de auto en overal zag ik hekkens ....

iemand een tip voor een goed doorgangetje ?
                Mijn website: http://www.michelpyck.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pin13689 Bekijk bericht
                  ...

ben er onlangs nog langs gereden met de auto en overal zag ik hekkens ....

iemand een tip voor een goed doorgangetje ?
                  en waarom denk je dat die hekken er staan? Als het goed is kom je er dus NIET doorheen, vragen naar een goede doorgang is in Nederland bijna een act-of-terrorism!

toelichting: ik werk al 37 jaar op een vliegveld, en wil dat graag veilig houden... zelf ik ga achter de hekken kijken, als ik er niet hoef te zijn voor werk. en als ik er voor m'n werk moet zijn, mag de camera niet mee, terecht....
                  Last edited by Thor; 3 juni 2007, 13:45.
                  Groets, Gerhard
                  Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Working...
                  X