Polo GTI
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
silver bullet
Collapse
X
-
-
Re: silver bullet
bedankt voor de complimentjes
deze foto's zijn gemaakt met een telscoopmast die vast wordt gemaakt aan de auto, langesluitertijd en duwen maar
hier nog 1 waar de polo volledig op staat, de telescoopmast is hier wel weg geshopt
vind deze persoonlijk wat minder, kwa belichting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabian Bekijk berichtbedankt voor de complimentjes
deze foto's zijn gemaakt met een telscoopmast die vast wordt gemaakt aan de auto, langesluitertijd en duwen maar
De resultaten zijn super!Alles moet weg.....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabian Bekijk berichtbedankt voor de complimentjes
hier nog 1 waar de polo volledig op staat, de telescoopmast is hier wel weg geshopt
vind deze persoonlijk wat minder, kwa belichting.
http://farm1.static.flickr.com/203/4...6f7cbdc5_o.jpg
Zelfs de bestuurder weggeshopt?
Mooie resultaten, dat wel...
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
@ajuin
ik was alleen dus moest ik de auto voort duwen en de foto maken normaal kan er gewoon een persoon de auto besturen maar dat gaat een beetje moeilijk als je alleen bent
@KevinLiekens
ik heb geen goede foto van de montage alleen deze maar daar wordt je dus nog niet veel wijzer van.
kussentje is om de trillingen nog wat meer te reduceren
Comment
-
"ik was alleen dus moest ik de auto voort duwen"
Kreeg je niet de politie op je dak die gewaarschuwd was door bezorgde bewoners over een gek die een antenne van 3 meter op zijn auto heeft geplakt en vervolgens die in de rondte staat te duwen
Maar mooi gedaan, compo van de eerste twee ook heel goed. De derde vind ik wat minder door het flatgebouw. Ook goed gephotoshopt. Was zelf ook de bestuurder al aan het zoeken, tot ik las dat je aan het duwen was
Comment
Comment