Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Héél creatief en dynamisch! Congrats! In het algemeen heb ik het niet zo voor auto's
op foto, maar deze kunnen me zeker bekoren, en zo zou ik er wat meer willen zien. Stukken
beter dan de gemiddelde auto-foto's die hier bij regelmaat verschijnen! Proficiat, goed gewerkt!
@ajuin
ik was alleen dus moest ik de auto voort duwen en de foto maken normaal kan er gewoon een persoon de auto besturen maar dat gaat een beetje moeilijk als je alleen bent
@KevinLiekens
ik heb geen goede foto van de montage alleen deze maar daar wordt je dus nog niet veel wijzer van.
kussentje is om de trillingen nog wat meer te reduceren
Kreeg je niet de politie op je dak die gewaarschuwd was door bezorgde bewoners over een gek die een antenne van 3 meter op zijn auto heeft geplakt en vervolgens die in de rondte staat te duwen
Maar mooi gedaan, compo van de eerste twee ook heel goed. De derde vind ik wat minder door het flatgebouw. Ook goed gephotoshopt. Was zelf ook de bestuurder al aan het zoeken, tot ik las dat je aan het duwen was
Comment