Leuk -met welk programma genereer je deze eigenlijk ?
Lichttechnisch misschien wel een opmerking : je schaduw valt richting kijker terwijl aan in de kijkrichting geen lichtbron te zien is - dat klopt niet helemaal denk ik
Veel nieuwe namen op FB - af en toe passeert een bekende naam - als je de de boel bekijkt op groot scherm kan je doorklikken en er zitten zeker mooie beelden tussen
Het lijkt me wel dat weinigen geneigd zijn tot het schrijven van commentaar - dat was hier ook al weleen beetje
Ook vind ik dat FB toehoort aan de massa waardoor je minder geneigd bent om kritisch te zijn - vind ik - wat binnen de "afgesloten muren" van het forum wel kon
Dat zijn mijn eerste indrukken - een prettige vaart nog verder hier
Ik heb deze afbeelding gemaakt met Copilot... je kunt (als je wilt) ook context meegeven hoe je de schaduw wilt hebben, zo exact heb ik het bij bovenstaande afbeelding niet gedaan... Het is een kwestie van hoe je het in woorden wil hebben... Maar het is ook niet altijd meteen goed, soms moet je wel meerdere keren vertellen hoe je het anders wil hebben.. afbeelding is dus uit context die je zelf opschrijft ontstaan.
Je kunt ook ChatGPT gebruiken dan kun je in de gratis versie 3 bestaande beelden uploaden per 24 uur en aanpassen naar je eigen wensen/fantasie..
v.w.b. Facebook:
Ik heb zelf 2 jaar of zoiets (op aandringen van wat vrienden/familie) op Facebook gezeten.. Ik ben er al zo'n 1.5 jaar geleden mee gestopt.. Ik ben zelf niet zo van de like-jes en hart-jes... Wordt idd zeer weinig gereageerd.. Meeste mensen zijn alleen met zichzelf bezig, eigenlijk een uitvergroting van de maatschappij.... Het forum is wat kleinschaliger hoewel dat de laatste tijd ook achteruit ging. Het zit een beetje in de mens dat men zelf-gericht is en dat wordt op Facebook uitvergroot door de grote toestroom. Het echt reageren met aandacht is er nauwelijks bij en wat is er nou makkelijker dan 1 klik op je muis om een nietszeggend like-je te geven, althans zo ervaarde ik dat.
Een goede en plezieriger vaart op Facebook gewenst..
Comment