Het schip is inmiddels in tweeën gebroken, de meeste zitten al in de reddingsboot, maar wij spelen nog even door op het boegdeel van het schip dat nog niet ten onder is gegaan..
Fijn dat er nog mensen zijn die de muziek kunnen horen♫♫ veel varen al in de verte op naar een nieuwe horizon... Mijn horizon zit in mijn hart waar het vrede is en zie de woelige wateren die verschijnen en verdwijnen.
Dat klopt, jaja, maar voor mij is dat geen nieuw schip, daar heb ik jaren geleden al op gevaren, ik ben een tijd geleden al van dat schip afgestapt, maar ik zwaai de nieuwe passagiers vanaf de kant uit en wens ze veel plezier.
Vol symboliek . . .
Het grootste voordeel van FB is tegelijk het grootste nadeel: je krijgt alles wat gepost wordt op een rij te zien en mede daardoor zakken alle foto's ook te snel weg.
Vol symboliek . . .
Het grootste voordeel van FB is tegelijk het grootste nadeel: je krijgt alles wat gepost wordt op een rij te zien en mede daardoor zakken alle foto's ook te snel weg.
Thanks, Luc.
Ik vond het op facebook jammer dat het merendeel een like-je of een hartje is dat je krijgt, zoals op BD waar je toch regelmatig 10 geschreven reacties krijgt is zeldzaam.. Het komt bij mij wat makkelijk/gehaast en snel over zo'n like-je.... Een beetje een afspiegeling van de maatschappij... nauwelijks echte aandacht voor elkaar.... Vaak is het een like-je om zelf een like-je te krijgen.... Komt bij mij een beetje transactioneel over... Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die er blij mee zijn.
'k Ga dat missen! Dit forum dat stormen doorstaan heeft en waar we altijd terug naartoe komen.
Nu niet meer voor de foto's.... maar om naar die muzikanten te luisteren.
Vol symboliek . . .
Maar via de knop "media" zakken ze bijlange na niet zo snel en heb je toch een overzicht en pik je de foto's eruit die interessant vindt.
Ik veronderstel dat de overschakeling naar FB een financiële beslissing is en dat is het goed recht van het bestuur natuurlijk, maar wees wel eerlijk en probeer het niet als vooruitgang aan te smeren. Wat is een "community" als je een deel ervan overboord gooit?
Comment