Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

♫♫We spelen door♫♫ AI

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ♫♫We spelen door♫♫ AI

Het schip is inmiddels in tweeën​ gebroken, de meeste zitten al in de reddingsboot, maar wij spelen nog even door op het boegdeel van het schip dat nog niet ten onder is gegaan..

Rob,

Ik denk dat er al veel volk overboord is gesprongen ...
    Mvg Philip

Comment

75% ziet de toekomst met ongerustheid tegemoet; slecht 25% lijkt er gerust in te zijn ?
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        75% ziet de toekomst met ongerustheid tegemoet; slecht 25% lijkt er gerust in te zijn ?
        Ik zit in ieder geval nog vredig te spelen....we zinken/stijgen straks weer naar nieuwe avonturen..

Comment

Dapper voortspelen, ik luister en zie
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
            Dapper voortspelen, ik luister en zie
            Fijn dat er nog mensen zijn die de muziek kunnen horen♫♫ veel varen al in de verte op naar een nieuwe horizon... Mijn horizon zit in mijn hart waar het vrede is en zie de woelige wateren die verschijnen en verdwijnen.

Rob,

Comment

Wat zouden die spelen ? diene met zijn banjo is wel een buitenbeentje
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Wat zouden die spelen ? diene met zijn banjo is wel een buitenbeentje
                Always Look on the Bright Side of Life

Comment

Eigenlijk hebben we toch een nieuw schip gebouwd?

Jaja

Verstuurd vanaf mijn SM-X200 met Tapatalk

Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                    Eigenlijk hebben we toch een nieuw schip gebouwd?
                    Dat klopt, jaja, maar voor mij is dat geen nieuw schip, daar heb ik jaren geleden al op gevaren, ik ben een tijd geleden al van dat schip afgestapt, maar ik zwaai de nieuwe passagiers vanaf de kant uit en wens ze veel plezier.

Rob,

Comment

Vol symboliek . . .
                      Het grootste voordeel van FB is tegelijk het grootste nadeel: je krijgt alles wat gepost wordt op een rij te zien en mede daardoor zakken alle foto's ook te snel weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
                        Vol symboliek . . .
                        Het grootste voordeel van FB is tegelijk het grootste nadeel: je krijgt alles wat gepost wordt op een rij te zien en mede daardoor zakken alle foto's ook te snel weg.
                        Thanks, Luc.
                        Ik vond het op facebook jammer dat het merendeel een like-je of een hartje is dat je krijgt, zoals op BD waar je toch regelmatig 10 geschreven reacties krijgt is zeldzaam.. Het komt bij mij wat makkelijk/gehaast en snel over zo'n like-je.... Een beetje een afspiegeling van de maatschappij... nauwelijks echte aandacht voor elkaar.... Vaak is het een like-je om zelf een like-je te krijgen.... Komt bij mij een beetje transactioneel over... Maar gelukkig zijn er genoeg mensen die er blij mee zijn.

Rob,

Comment

'k Ga dat missen! Dit forum dat stormen doorstaan heeft en waar we altijd terug naartoe komen.
                          Nu niet meer voor de foto's.... maar om naar die muzikanten te luisteren.
                          ​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
                            Vol symboliek . . .
                            Maar via de knop "media" zakken ze bijlange na niet zo snel en heb je toch een overzicht en pik je de foto's eruit die interessant vindt.

Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Ik veronderstel dat de overschakeling naar FB een financiële beslissing is en dat is het goed recht van het bestuur natuurlijk, maar wees wel eerlijk en probeer het niet als vooruitgang aan te smeren. Wat is een "community" als je een deel ervan overboord gooit?
                              Mvg Philip

Comment

Working...
                              X