Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis beurt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gratis beurt

....'tank'beurt natuurlijk.

Alhoewel vér zal je er niet mee rijden!
    Last edited by maniac; 8 april 2005, 14:42.

Re: Gratis beurt

Is this the winter circus in Gent.... ?

Trebs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs
      Is this the winter circus in Gent.... ?

Trebs.
      inderdaad.

Comment

mooi

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Lekkere foto, maar ik ben ook vooral benieuwd hoe jij daar binnengekomen bent?
          Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
          Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rob266
            Lekkere foto, maar ik ben ook vooral benieuwd hoe jij daar binnengekomen bent?
            Gewoon langs de voordeur, Rob.
            Ik heb zelfs niet moeten bellen, de deur stond op een kiertje.

Nu moet ik zeggen, het is de enige foto die ik daar gemaakt heb. Ze zijn het gebouw volledig aan het ontruimen.
            Dit tankstation was zo wat het enige dat er nog overeind stond.
            Voor de rest ontzettend veel duivenpoep op de grond.

Comment

mooi belichte foto van een triestige toestand van verval en verwaarlozing van het Cirkus in Gent

Comment

hij is mooi belicht,maar niet scherp
                http://www.tomvanryckeghem.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tompie
                  hij is mooi belicht,maar niet scherp
                  Als ik mijn geresized (en gecompenseerd tot -200mb) beeld , zoals het geplaatst is op pbase, vergelijk met het identieke gesavede beeld op mijn pc, is er géén verschil te zien (en is alles scherp).
                  Als ik het beeld van op pbase (en mijn pc) vergelijk met het beeld op bd, is er een duidelijk verschil, en lijkt het inderdaad onscherp.

Dus ligt het volgens mij aan bd. Ik heb dit nog opgemerkt, en zelfs beelden opnieuw gewist en teruggeplaatst.

Weet iemand hoe dit te verklaren is?

(mod, je zult dit waarschijnlijk moeten verplaatsen naar een andere afdeling)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac
                    Als ik mijn geresized (en gecompenseerd tot -200mb) beeld , zoals het geplaatst is op pbase, vergelijk met het identieke gesavede beeld op mijn pc, is er géén verschil te zien (en is alles scherp).
                    Als ik het beeld van op pbase (en mijn pc) vergelijk met het beeld op bd, is er een duidelijk verschil, en lijkt het inderdaad onscherp.

Dus ligt het volgens mij aan bd. Ik heb dit nog opgemerkt, en zelfs beelden opnieuw gewist en teruggeplaatst.

Weet iemand hoe dit te verklaren is?

(mod, je zult dit waarschijnlijk moeten verplaatsen naar een andere afdeling)
                    Ik heb ondertussen zélf eens nagekeken, en waarschijnlijk heb ik verkeerdelijk de "large" file (800 pix breed) gedownload naar bd, i.p.v. de "original" pbase file (900 pix breed).
                    100 pix breedte verschil is wel duidelijk zichtbaar, qua scherpte.

Excuses om bd 'valselijk" te beschuldigen.

Het is wel handig als je vragen hebt, en je kan die zelf oplossen.

Comment

heel fraai

mvg,
                      Z900
                      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Working...
                      X