Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Lekkere foto, maar ik ben ook vooral benieuwd hoe jij daar binnengekomen bent?
Gewoon langs de voordeur, Rob.
Ik heb zelfs niet moeten bellen, de deur stond op een kiertje.
Nu moet ik zeggen, het is de enige foto die ik daar gemaakt heb. Ze zijn het gebouw volledig aan het ontruimen.
Dit tankstation was zo wat het enige dat er nog overeind stond.
Voor de rest ontzettend veel duivenpoep op de grond.
Als ik mijn geresized (en gecompenseerd tot -200mb) beeld , zoals het geplaatst is op pbase, vergelijk met het identieke gesavede beeld op mijn pc, is er géén verschil te zien (en is alles scherp).
Als ik het beeld van op pbase (en mijn pc) vergelijk met het beeld op bd, is er een duidelijk verschil, en lijkt het inderdaad onscherp.
Dus ligt het volgens mij aan bd. Ik heb dit nog opgemerkt, en zelfs beelden opnieuw gewist en teruggeplaatst.
Weet iemand hoe dit te verklaren is?
(mod, je zult dit waarschijnlijk moeten verplaatsen naar een andere afdeling)
Als ik mijn geresized (en gecompenseerd tot -200mb) beeld , zoals het geplaatst is op pbase, vergelijk met het identieke gesavede beeld op mijn pc, is er géén verschil te zien (en is alles scherp).
Als ik het beeld van op pbase (en mijn pc) vergelijk met het beeld op bd, is er een duidelijk verschil, en lijkt het inderdaad onscherp.
Dus ligt het volgens mij aan bd. Ik heb dit nog opgemerkt, en zelfs beelden opnieuw gewist en teruggeplaatst.
Weet iemand hoe dit te verklaren is?
(mod, je zult dit waarschijnlijk moeten verplaatsen naar een andere afdeling)
Ik heb ondertussen zélf eens nagekeken, en waarschijnlijk heb ik verkeerdelijk de "large" file (800 pix breed) gedownload naar bd, i.p.v. de "original" pbase file (900 pix breed).
100 pix breedte verschil is wel duidelijk zichtbaar, qua scherpte.
Excuses om bd 'valselijk" te beschuldigen.
Het is wel handig als je vragen hebt, en je kan die zelf oplossen.
Comment