Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nogmaals: Sagrada Familia

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nogmaals: Sagrada Familia

OK, ik werp mezelf nog maar een keer voor de leeuwen
    Omdat ik las dat ik toch meerdere foto's per dag in showcase mag zetten, heb ik hier een tweede foto van de Sagrada Familia.
    Ik heb het vermoeden dat ook deze foto niet helemaal in de smaak zal vallen, maar goed, dat zullen we wel zien.

Last edited by Hanske; 10 maart 2005, 21:17.
    Groetjes, Ebbie
    mijn foto-log

Re: Nogmaals: Sagrada Familia

Mij kan deze toch alvast smaken!
    veel beter dan je eerste poging vind ik.

Van waaruit heb je deze gemaakt??
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

deze vind ik ook veel beter dan de andere. is deze genomen uit een van de vier torens?

enne, wat die postings betreft: het zijn er drie, in 1 topic, dus niet geldig als je een ander opent........

misschien zien ze het niet, anders zullen ze er tot morgenvoormiddag een slotje op zetten

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Deze foto is genomen vanuit mijn prive-vliegtuigje

Flauw he?

Hij is idd genomen vanuit de toren waarin je met de lift naar boven kan en vervolgens nog met een trapje verder kan.
        (Mijn man met hoogtevrees die ik toch opgepraat had om mee naar boven te gaan was NIET blij met mij ).

Morgen ga ik wel weer verder met posten
        Groetjes, Ebbie
        mijn foto-log

Comment

Bravo Ebbie aan deze foto's herken ik het typische van de S.Fam.
          Spijtig genoeg ben ik niet meer in de mogelijkheid mijn foto's door te sturen, anders graag.
          Groeten cellist Nikon D700; Nikon D200; Fuji S2; Nikon 50mm 1.4; Nikon 85 1.8; Nikon 80-200 2.8; Sigma 180 makro; Tamron 28-75 2.8, Tokina 12-24

Comment

Ben er in het begin van dit jaar ook geweest.
            Zal zien of ik wat foto´s kan doorspelen
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ebbie1971
              OK, ik werp mezelf nog maar een keer voor de leeuwen
              Omdat ik las dat ik toch meerdere foto's per dag in showcase mag zetten, heb ik hier een tweede foto van de Sagrada Familia.

Moet je toch even beter lezen Je mag meerdere foto's in Showcase zetten , 3 stuks in een en hetzelfde topic , met als maximum 1 topic per dag .....
              Deze gaat dan ook op slot tot morgen
              Last edited by Hanske; 10 maart 2005, 21:57.
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
              X