Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sagrada Familia

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sagrada Familia

Hi,

Deze foto is dit weekend gemaakt in Barcelona, het is de Sagrada Familia, het bouwwerk waar Gaudi ooit aan begonnen is en waar nog steeds aan gebouwd word.
    Groetjes, Ebbie
    mijn foto-log

Re: Sagrada Familia

niet zo duidelijk hoor, vooral de rechterkant van de opname, maar ja ik ben er natuurlijk niet geweest, mischien voor anderen wel herkenbaar.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De vorige foto van Casa Battló vond ik veel sterker. Deze is wat "grauw". Zwart-wit komt niet echt tot zijn recht hier, ik denk dat deze in kleur ook wel iets had geweest (gesteld dat de lucht blauw was, dat kan ik in zwart-wit niet zien...)
      "A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others." (Ayn Rand)

Comment

Mooie poging, maar ik denk ook dat er van het gebouw (met een prachtige architectuur) betere foto's zijn te maken.

Comment

Hi,

Ik vond het superlastig om daar goede foto's te maken.
          Het was midden op de dag, dus een loei-harde zon, niet mooi.
          Verder staan er om het hele gebouw ontelbare hijskranen die ieder uitzicht verpesten.
          Ik heb nog wel meer hoor, maar je mag hier maar 1 foto per dag posten
          Groetjes, Ebbie
          mijn foto-log

Comment

Compo staat me toch niet zo echt aan , en hij lijkt me overbelicht , of was dit de bedoeling ?
            http://www.dullaert.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ebbie1971
              Hi,

Verder staan er om het hele gebouw ontelbare hijskranen die ieder uitzicht verpesten.
              Ik heb nog wel meer hoor, maar je mag hier maar 1 foto per dag posten

In showcase mag je er 3 per topic per 24u. posten

Comment

Die hijskranen zijn onderdeel van de Sagrada Familia. Het is niet zomaar een kerk het is een project in ontwikkeling, dat is een deel van de charme. Als je de Sagrada Familia als kathedraal wilt fotograferen moet je over 100 jaar nog eens terug gaan (dan zijn de camera's wellicht een stuk goedkoper).

Maar ik ben het met je eens; zelfs als je een kraan geen bezwaar vindt, is ie lastig mooi op de foto te krijgen.
                Op een gave huid kun je niet scherpstellen
                Simpele albumpjes

Comment

toch spijtig Ebbie, ik heb er ooit meer specifieke foto's van gemaakt. Vooral de torens zijn zo speciaal aan deze kerk ook de buiten-steunpilaren waar jij maar een klein stukje laat van zien.
                  Groeten cellist Nikon D700; Nikon D200; Fuji S2; Nikon 50mm 1.4; Nikon 85 1.8; Nikon 80-200 2.8; Sigma 180 makro; Tamron 28-75 2.8, Tokina 12-24

Comment

Hi,

Cellist, kan jij mij dan eens een foto van jou laten zien? Ik zou graag bekijken hoe anderen dit bouwwerk hebben vastgelegd.

Aan de anderen: er zijn hier vast nog wel meer mensen die in Barcelona zijn geweest en dit bouwwerk hebben gefotografeerd. Ben erg nieuwsgierig
                    Groetjes, Ebbie
                    mijn foto-log

Comment

Working...
                    X