Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een ....

....abstract

mvg,

Jan
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Re: Een ....

weer zo'n foto die 20 beoordelingen gaat krijgen?

ik vind het zeker leuk, maar het had veel leuker gekunnen

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Nogal minimalistisch als je 't mij vraagt
      http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin

ik vind het zeker leuk, maar het had veel leuker gekunnen
        Rustig, rustig Ajuin. Heb je z`n site al eens bekeken? Hier is iemand met fotografie bezig die zijn pappenheimers kent.
        Je kan niet elke minimalistische/abstracte foto vergelijken met de foto`s van Hendrik.

Comment

Heb de site bekeken. Amai, zitten knappe zaken tussen.
          Deze foto klasseer ik onder "zen". Maar niet 100% scherp, maar misschien ook wel bewust. Is in elk geval abstract.

Patrick
          [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Mooie foto van de waddenzee + die stuurboord & bakboordboeien

Less is the max

Comment

Een voorbeeld dat het met minder ook kan.Geslaagde opname

groeten
              leon
              Groeten Leon
              http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
              Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

Comment

niet mijn ding, maar ... goede positie van de horizon, goede belichting van de zware dreigende hemel, goede positie van "bak en stuurboord" eye catchers, in een woord aanvaardbare poging en beter zelf meer dan aanvaardbare poging tot experimenteren en zoeken naar .... in een woord beter dan de sh.. van H &n c°

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc
                  Rustig, rustig Ajuin. Heb je z`n site al eens bekeken? Hier is iemand met fotografie bezig die zijn pappenheimers kent.
                  Je kan niet elke minimalistische/abstracte foto vergelijken met de foto`s van Hendrik.
                  oeps, ik wou absoluut niet verwijzen naar die bepaalde persoon (ik noem geen naam, om niemand met de vinger te wijzen). wat wel mijn punt was dat ik wou maken: vele verschillende opinies omtrent zulke zaak, en dus veel replys. over de foto's van die ene persoon is men het allen vrijwel eens. over deze foto liggen meningen ver uiteen veronderstel ik...

dat was mijn punt. ik val nooit iemand aan. de laatste tijd worden sommige zaken wel nogal opgeblazen en verkeerd begrepen, hier wederom bijna net zo het geval.......

Comment

Bedankt voor de reacties; verwacht inderdaad niet dat hele volksstammen in aanbidding liggen voor een dergelijk beeld! Ben/was wel nieuwsgierig hoe een dergelijke opname hier zou worden ontvangen; ongeveer zoals ik verwachtte voor of tegen. Ik zelf waardeer de foto meer en meer......daarom natuurlijk ook in showcase!

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                    Toen ik deze opmerking in eerste instantie las, snapte ik er geen hout van, maar volg het hier eerlijk gezegd ook allemaal niet meer zo "nauwlettend". Vroeg me dan ook af wat en waarom de reply zo werd gesteld, in de latere reply's werd het me iets duidelijker. IK heb me er verder niet in verdiept (geen tijd en geen zin), maar vraag me wel af Ajuin, of het niet beter/netter zou zijn geweest als je ergens op het forum een topic zou zijn gestart om "dergelijke fotografie en/of personen" aan de kaak te stellen en dan met naam en toenaam ipv vage toespelingen en je hier louter tot mijn foto te beperken; welke je wat mij betreft de grootste mislukking van de eeuw mag vinden.

@Teddy-Bear, wist niet dat jij het gebied hier op je duimpje kende, maar: in de roos!

mvg,

Jan

Comment

Beste Jan
                      zal even mijn gedachten hier op de PC vekondigen nu had ik toch de stille hoop dat de FUJI S3 toch wel wat meer kleur tevoorschijn kon toveren nu zie ik alleen wat grijs nuance en twee kleuren bolletjes(mischien Badpixels )maar het valt mij wel op dat als je alles in het geheel ziet dan is dat toch nog niet zo beroerd

Groetjes andere Jan
                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

Comment

ooh ooh, ik hoopte nooit te moeten deelnemen aan zulke discussies, geraak ik er nu toch wel in verzeild zeker. miljaar ik voel wel dat de discussie nogniet is gevorderd als de andere, oef

even toch al dit zeggen: ik vind uw foto zeker niet slecht!!!!!!!!!!! heb ik als allereerste gezegd.

ik zinspeelde daarenboven (voor diegenen die het forum volgen) niet op hendrik en aanverwanten (ik noem de naam, aangezien het gevraagd wordt), maar gewoon op een recente topic over een goede foto (schitterend, want van vicky!!!!!! zeker een bekende!!), maar die ook zeer wijde meningen verzorgde. en ik was vrij zeker dat het hier ook zo iets zou geworden zijn.

aangezien ik dagelijks ekele uren op het forum doorbreng, en nog zulke mensen zie, gaf ik even een kleine boodschap door aan hen, namelijk dat we recentelijk nogal vele uiteenliggende meningen binnenkrijgen. er worden regelmatig zulke boodschappen uitgewisseld, soms enkele waar ik niks van snap, aangezien sommig personen elkaar persoonlijk kennen.

dus: don't point at me. ik heb nooit slechte commentaar gegeven, enkel positief (hier toch), maar wel gewoon, zoals iedereen en jezelf ook dacht, dat er vele meningen zouden zijn !!!!!!

@teddy bear: knap, ik dacht dat jij van wijnegem was??

Comment

LOL Jan & Ajuin

Ach Jan, den Ajuin is nog zo slecht niet, maar het is wel nen ajuin...

Ik woon iid. in Wijnegem, pal aan het Albertkanaal en zie de schepen zo aan het venster voorbijvaren.

Gelet jij in Friesland woont kon het alleen maar het IJselmeer of Waddenzee zijn, gelet op de boeien, was het goede gok.

Betreft die oude nieuwe strekking die af en toe de kop hier opsteken (en weer weggaan)...

Ook die mensen hebben het recht om hun ding hier te tonen en te schokeren...

Zelf ben ik na 40 jaar fotografie nog steeds aan het trachten om foto's te kunnen maken die in harmonie zijn met kleur, compositie en scherpte en daar heb ik mijn handen nog vol aan...

Die (oude)nieuwe strekking van vage, onduidelijke lombo achtige foto's is ook aan mij niet besteed, maar als ik nog zo jong was deed ik ook "gekke dingen hoor", ach dat gaat vanzelf wel over, grenzen aftasten noemen ze dat .

Maar we moeten toch tollerant zijn, zolang er niet gescholden, beledigd of vernederd word moet dat kunnen, natuurlijk hoe meer er geroepen word hoe liever ze het ook hebben.

Hoe zou jij niet reageren als men zoveel succes heeft op uw eigen ingezonden foto, hoe meer geroep en gepost hoe meer er komen natuurlijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName
                            zal even mijn gedachten hier op de PC vekondigen nu had ik toch de stille hoop dat de FUJI S3 toch wel wat meer kleur tevoorschijn kon toveren nu zie ik alleen wat grijs nuance en twee kleuren bolletjes(mischien Badpixels )

LOL Spijt me Jan, dat de S3 je teleurstelt!

@Ajuin, bedankt voor je toelichting, wordt het nog duidelijker! Ennuh wat mij betreft verder ook geen discussie...dus dit is het laatste wat ik heb toegevoegd

@Teddybear, je bent geografisch goed geïnformeerd! Wat betreft het overige, een ieder moet doen en laten wat hij/zij wil, zij het inderdaad met respect.

Jan

Comment

Laat ze maar lullen !
                              Dit is een foto met een grote K(unst).
                              Zoveel zie je die niet.

Comment

Working...
                              X