Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een ....

Amai Jan.........dit is prachtig......wat een momento, geweldige kleuren en minimalisme....... !

mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

@Embee, soms twijfel ik zelf..., maar even later .....

@Z.., thanks mate! Misschien maar eens een serie van maken!!

greetz,

Jan

PS: net terug van een heerlijke wandeling door een besneeuwd Sneek, helaas erg rustig op straat. Maar toeval of niet kennisgemaakt met een heel aardige fotografe (Jacqueline Lehmann), kortom sneeuw brengt mensen bij.......!
      You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jamonadap
        PS: net terug van een heerlijke wandeling door een besneeuwd Sneek, helaas erg rustig op straat. Maar toeval of niet kennisgemaakt met een heel aardige fotografe (Jacqueline Lehmann), kortom sneeuw brengt mensen bij.......!
        En wat voor een fotograaf. Alleen al het eerste beeld dat je te zien krijgt bij het aanklikken van de link... Mooooooi !

Om een of andere reden vind ik deze foto (zusters aan tafel - kruisteken) zeer ontroerend. Ze is van een complexloze eenvoud, zowel eenvoudig van beeld, maar zeer zeker ook van gedachte.
        Ben ik dan zo onrustig geworden, zo verdwaald, dat ik terug kan smachten naar die dwingende soberheid, die onbevraagbare zekerheid...

Moest ik eventjes kwijt !!!
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
        X