Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een ....

'nen hele goeie, deze. ik denk ook dat Manu deze wel zal kunnen smaken...
    Groets, Gerhard
    Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Zo mogen er nog komen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola
        Zo mogen er nog komen!
        Wat mij betreft ook.

groeten, Jan.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Fijn dat er nog meer liefhebbers zijn! Jullie ook bedankt!

mvg,

Jan
          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

Comment

terwijl deze post bovenaan staat wil ik mij openlijk verontschuldigen voor deze woorden :
            "in een woord beter dan de sh.. van H &n c° "
            dit was in het hevigste van de strijd niet gepast en niet mijn normaal doen.
            Maar ik blijf erbij dat de foto's niet mijn smaak en uitdagend zijn.
            Last edited by Guest9; 26 februari 2005, 17:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
              terwijl deze post bovenaan staat wil ik mij openlijk verontschuldigen voor deze woorden :
              "in een woord beter dan de sh.. van H &n c° "
              dit was in het hevigste van de strijd niet gepast en niet mijn normaal doen.
              Maar ik blijf erbij dat de foto's niet mijn smaak en uitdagend zijn.
              Voor mij hoef je je niet te verontschuldigen, want ik treed je eerste beoordeling 100% bij. De meesten onder ons willen geen appels aanvaarden als er citroenen getoond worden en ik kan ook niet begrijpen dat sommigen daarvoor nog een camera nodig hebben. Als jullie dan toch zo avant-gardistisch willen zijn kunnen jullie postings doen zonder illustratie. Ik begrijp dat alles moet kunnen in deze wereld (zelfs in hesp verpakte kolommen onder bescherming van de hoge Hoed als Kunst verklaren) maar om zoiets tot Hall of Fame te bevorderen laat me twijfelen aan het realisme van de BD-crew. Had graag geweten welke quota (op 10 bv) jullie aan zoiets hebben gegeven en wiens stem hier beslissend was, m.a.w. zijn alle mods van hetzelfde niveau?
              Voor de aanhangers van dergelijke Kunst hierbij mijn Bijdrage (geen camera nodig):

azerty. . . . . Qwerty alfa et omega....
              t'is blauw met zwart onder groen en tussen geel,maar tandpijn brengt witte patatten in de kerk als maart niet vrijdag is

Ceci n'est pas une pipe
              Henri
              Last edited by kodachrome; 27 februari 2005, 18:22.
              lidnummer: BD0435BE

Comment

@Kodachrome:

Beste Henri,

Om te beginnen, je mag wat mij betreft rustig uiten dat je mijn foto maar niets vind! Zoals al eerder gesteld had ik ook geen complete juichende volksstammen verwacht. Waarom je het niets vind weet ik nog niet, behalve dan dat je niet van avant-gardistisch houdt of pogingen daartoe en ook vindt dat ik hiervoor eigenlijk niet een camera zou moeten/mogen gebruiken. Oke, ik veronderstel dat het getoonde beeld jou niet verleidt tot in/verbeelding, daar kan ik mee leven en begrip voor hebben. Waar ik echter moeite mee heb, is het feit dat jij mij min of meer gaat vertellen waar ik wel of niet een camera voor zou moeten gebruiken. Ik vertel jou toch ook niet wat jij wel of niet zou moeten fotograferen en hoe …..

Waar ik eerlijk gezegd nog meer moeite mee heb, is dat jij in je reply denkt te moeten gaan uithalen naar een ander of anderen die notabene in deze topic er in het geheel niet toe doen. Wat dat betreft heb ik respect voor vdBulcke die klaarblijkelijk heeft ingezien dat een dergelijke impulsieve reactie niet behoorlijk was. Ook meen je over mijn rug (denk dat ik het toch wel een beetje zo mag zien als starter van deze topic) het beleid van de “hall of fame-samenstellers” te moeten aanvallen … Mijn advies: zoek het juiste “podium” voor je grieven, en beperk je hier tot mijn foto! Je zou bijv. een actie kunnen starten in forum “algemeen” om deze foto uit de “Hall of Fame” te weren. Wat betreft dit illustere onderdeel van BD, ik zie het als niet meer (voor zover ik heg bekeken) dan een verzameling foto’s, samengesteld door een aantal crew-leden/moderators! Hetgeen natuurlijk, net als jouw visie, sowieso subjectief is.

Mvg,

Jan

Comment

Eén ding is duidelijk, ge hebt er die op een fijne subtiele en ingehouden wijze met kleur en vorm weten om te gaan en ge hebt er die zich met hun kleurpotloden te buiten gaan aan een eigen versie van Paul Van Ostaijen

... maar ik weet wel naar wiens werk ik in de toekomst moet uitkijken!

Comment

@ jamonadap,
                    Ik vind je posting maar niks

@Carola,
                    on topic pse?
                    remember?

Henri
                    lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
                      @ jamonadap,
                      Ik vind je posting maar niks
                      Henri
                      @Henri,
                      Ik vind je reactie flauw en goedkoop ...

Verder laat ik het hierbij, deze thread moet uiteindelijk ook niet onnodig een "x-aantal" reply's/beoordelingen hebben!

@Carola, nogmaals fijn dat deze opname je aanspreekt, ik hou geloof ik van "sobere" opnamen; tis me al eens meer "verweten".

mvg,

Jan

Comment

Comment

ik kan dit zeer smaken. De boeien steken er wel "knal" uit ..
                          'k Had deze foto echter graag wat groter gezien ... kan dat nog , Jan ?
                          embee ::: nikon stuff

Comment

Hallo Jan,

Tijdens de krokusvakantie heb ik genoten van Friesland, heb er veel gezien, maar dit "plaatje" ben ik er niet tegengekomen .
                            "Minimalistisch", zolas sommigen al gezegd hebben, maar wel de moeite waard.

Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

@Jaja; het was verdomde jammer dat we er niet geslaagd even bij elkaar te komen, maar ja ziekte en werk ...... Nu ja ik weet zeker dat jullie je uitstekend vermaakt hebben en gelet op sommige beelden die ik via POTD al gezien is dat ook uitstekend gelukt! Jammer dat het weer die week jullie in de steek liet. Maar dat is natuurlijk des te meer reden, om terug te komen! Wat betreft de foto, zoals je al hebt gelezen, eentje die de meningen ver uiteen trekt. Toch afgaande op de reacties heb ik de indruk dat een foto als deze toch nog een redelijk aantal mensen weet te bekoren. Dat jij dit beeld niet gezien hebt kan komen dat je Harlingen niet vroeg of later op de dag hebt bezocht. Heb het namelijk gemaakt vanaf het uiteinde van de pier waarlangs de veerboten komen. Ik ga er zeker weer eens heen, want de opkomst van de dag was toch tamelijk veel eerder dan ik verwachte, want achter deze bakens kun je nog meer zien. En dat kan/zal een volgende dus automatisch minder minimalistisch maken!

@Embee: natuurlijk kan ik 'm nog wel groter presenteren, daarom bij deze:

mvg,

Jan

Comment

bedankt Jan, 'k ben blij da'k nog es komen piepen ben ... vind deze trouwens stukken beter overkomen ... Mooi duotoon grijsblauw is dat !
                                embee ::: nikon stuff

Comment

Working...
                                X