Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevallen engel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Gevallen engel

Re: Gevallen engel

sorry, niet zo mijn ding.
    Er zitten verschillende leike en interessante elementen in hoor. Zoals het gekraakt patroon over de engel, ook de houding; maar bvb de blauwe vingers achter elk hand en de linker arm (doel? betekenis?) ; De integratie van de engel inde achtergrond ontbreekt waardoor die lijkt te zweven (en niet vallen) . Tenslotte stel ik me vragen bij die witte vertikale lijnen parallel met de linker rand van het beeld alsof er waterdruppel sporen achterlieten.
    Enfin: een beeld dat bij mij meer vragen oproept dan ik antwoorden kan bedenken. Ondanks dat ik mijn best deed hoor.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Ga je deze foto ook weghalen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        sorry, niet zo mijn ding.
        Er zitten verschillende leike en interessante elementen in hoor. Zoals het gekraakt patroon over de engel, ook de houding; maar bvb de blauwe vingers achter elk hand en de linker arm (doel? betekenis?) ; De integratie van de engel inde achtergrond ontbreekt waardoor die lijkt te zweven (en niet vallen) . Tenslotte stel ik me vragen bij die witte vertikale lijnen parallel met de linker rand van het beeld alsof er waterdruppel sporen achterlieten.
        Enfin: een beeld dat bij mij meer vragen oproept dan ik antwoorden kan bedenken. Ondanks dat ik mijn best deed hoor.
        de engel staat op glazen deur gegraveerd van museum M te Leuven waar ik vandaag een fotoshoot maakte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          Ga je deze foto ook weghalen?
          misschien wordt ik weer gehackt zoals in het verleden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
            misschien wordt ik weer gehackt zoals in het verleden
            Dat ze er deze keer dan maar proberen er een betere worst van draaien
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Dat ze er deze keer dan maar proberen er een betere worst van draaien
              dank voor uw constructieve reactie ik had erger verwacht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                de engel staat op glazen deur gegraveerd van museum M te Leuven waar ik vandaag een fotoshoot maakte
                Dit verheldert heel wat ! Knap idee, misschien door een andere positie de achtergrond dan wat meer "onafhankelijk"van het personage maken (sorry, ik kan me niet beter uitdrukken). Dat verklaart dus ook die witte strepen.
                Wat ik nog steeds niet kan plaatsen zijn die helderblauwe "schaduwlijnen" langs handen, vingers en arm. Maar dit wordt minder belangrijk gelet op de wijze hoe het beeld tot stand kwam. (mogelijks eenzelfde beeld aan de andere kant van de deur? )

bedankt voor de info.
                mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

soms met wat uitleg kan je wat ophelderen

Comment

Working...
                  X