Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gevallen engel
Collapse
X
-
-
Re: Gevallen engel
sorry, niet zo mijn ding.
Er zitten verschillende leike en interessante elementen in hoor. Zoals het gekraakt patroon over de engel, ook de houding; maar bvb de blauwe vingers achter elk hand en de linker arm (doel? betekenis?) ; De integratie van de engel inde achtergrond ontbreekt waardoor die lijkt te zweven (en niet vallen) . Tenslotte stel ik me vragen bij die witte vertikale lijnen parallel met de linker rand van het beeld alsof er waterdruppel sporen achterlieten.
Enfin: een beeld dat bij mij meer vragen oproept dan ik antwoorden kan bedenken. Ondanks dat ik mijn best deed hoor.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtsorry, niet zo mijn ding.
Er zitten verschillende leike en interessante elementen in hoor. Zoals het gekraakt patroon over de engel, ook de houding; maar bvb de blauwe vingers achter elk hand en de linker arm (doel? betekenis?) ; De integratie van de engel inde achtergrond ontbreekt waardoor die lijkt te zweven (en niet vallen) . Tenslotte stel ik me vragen bij die witte vertikale lijnen parallel met de linker rand van het beeld alsof er waterdruppel sporen achterlieten.
Enfin: een beeld dat bij mij meer vragen oproept dan ik antwoorden kan bedenken. Ondanks dat ik mijn best deed hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtGa je deze foto ook weghalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtmisschien wordt ik weer gehackt zoals in het verledenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDat ze er deze keer dan maar proberen er een betere worst van draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtde engel staat op glazen deur gegraveerd van museum M te Leuven waar ik vandaag een fotoshoot maakte
Wat ik nog steeds niet kan plaatsen zijn die helderblauwe "schaduwlijnen" langs handen, vingers en arm. Maar dit wordt minder belangrijk gelet op de wijze hoe het beeld tot stand kwam. (mogelijks eenzelfde beeld aan de andere kant van de deur? )
bedankt voor de info.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
Comment