[
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De schreeuw
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: De schreeuw
Oorspronkelijk geplaatst door atir Bekijk berichtHeel leuk gevondennikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtnu nog wat scherpte zoeken...en dan zou hij showcase waardig zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtnu nog wat scherpte zoeken...en dan zou hij showcase waardig zijn...Groeten Andre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtOok mijn gedacht
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtmijn beeld heeft geen scherpte nodig daar het abstract is, de eerste is om u te laten zien met wat hij gemaakt is de tweede hier is de afgewerkte versie.
nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtdir noemen ze van kwaad naar erger... of anders gezegd waarom wordt er eerst een onscherp beeld getoond dat dan wordt aangevuld met een nog onscherper beeld .. het zal wel aan ons liggen ....
Ik vrees dat ik veel bijna wonderbaarlijke scheppingen in mijn vuilbak gekieperd heb al heb ik daar toch nog geen seconde spijt van !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
eenvoudige mensen als wij snappen niks van Kunst met een grote K hé.
Ja ik kan het begrijpen niet iedereen heeft die gave. Een goede raad ga eens wat meer naar musea en probeer je geest wat meer open te zetten, dan ga je uw blik op de wereld verruimen en ervaar het als zeer ontspannend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichteenvoudige mensen als wij snappen niks van Kunst met een grote K hé.
Ja ik kan het begrijpen niet iedereen heeft die gave. Een goede raad ga eens wat meer naar musea en probeer je geest wat meer open te zetten, dan ga je uw blik op de wereld verruimen en ervaar het als zeer ontspannend.nikon coolpix s9100
Comment
-
jongens, laat die mens zijn goesting doen; geen ruzie maken: de lente is in het land. Als de fotograaf tevreden is met zijn werk, dan is zijn dag goed. Zolang hij/zij er financieel niet van afhankelijk is, doet de mening van de kijkers er niet toe.
Maar, zoals ik in dit forum al enkele keren heb naar voor gebracht: sommige mensen willen enkel hun werk TONEN en verwachten GEEN BESPREKING. Misschien zou hier een categorie (bijvoorbeeld Showcase) voor kunnen gereserveerd worden ? Softwarematig geen commentaar mogelijk als je met showcase-vermelding een foto presenteert. Geen verontwaardigde fotografen meer. Probleem opgelost.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtjongens, laat die mens zijn goesting doen; geen ruzie maken: de lente is in het land. Als de fotograaf tevreden is met zijn werk, dan is zijn dag goed. Zolang hij/zij er financieel niet van afhankelijk is, doet de mening van de kijkers er niet toe.
Maar, zoals ik in dit forum al enkele keren heb naar voor gebracht: sommige mensen willen enkel hun werk TONEN en verwachten GEEN BESPREKING. Misschien zou hier een categorie (bijvoorbeeld Showcase) voor kunnen gereserveerd worden ? Softwarematig geen commentaar mogelijk als je met showcase-vermelding een foto presenteert. Geen verontwaardigde fotografen meer. Probleem opgelost.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtMaar, zoals ik in dit forum al enkele keren heb naar voor gebracht: sommige mensen willen enkel hun werk TONEN en verwachten GEEN BESPREKING. Misschien zou hier een categorie (bijvoorbeeld Showcase) voor kunnen gereserveerd worden ?.
De oplossing: dingen waarop men niet zou mogen reageren die plaats je hier dan gewoon niet !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
ter info - Als men zijn foto's aanduidt in de categorie "Showcase" dan is men er zelf van overtuigd dat dit een goeie is en dan vraagt men eigenlijk om harde kritiek - dit staat te lezen in de sticky bovenaan elke rubriek
"Gebruik de prefix [showcase] voor foto’s waarvan je denkt dat ze écht geslaagd zijn en waarover je erg tevreden bent. Je mag je eventueel verwachten aan een zéér kritische beoordeling, en dus mogelijks aan hardere kritiek."
Petermijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtter info - Als men zijn foto's aanduidt in de categorie "Showcase" dan is men er zelf van overtuigd dat dit een goeie is en dan vraagt men eigenlijk om harde kritiek - dit staat te lezen in de sticky bovenaan elke rubriek
"Gebruik de prefix [showcase] voor foto’s waarvan je denkt dat ze écht geslaagd zijn en waarover je erg tevreden bent. Je mag je eventueel verwachten aan een zéér kritische beoordeling, en dus mogelijks aan hardere kritiek."
Peter
Comment
Comment