Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De schreeuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De schreeuw

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
    dit weet ik, maar dan moet de kritiek terecht zijn en geen verwijten geven aan de persoon en ik hoef ook niet altijd eens te zijn als men vb zegt dat hij scherpte mist is dat onterecht want dit beeld heeft helemaal geen scherpte nodig abstract geeft het beeld weer zoals de maker het heeft bedoeld zie tweede afgewerkt beeld en hiermee is de discussie afgesloten
    Voor het sluiten van discussies zijn hier moderatoren !

Maar uw stijl man, dat is gewoon om miserie "schreeuwen"

Je begint met een beeld
    er komt reactie en je begint de discussie

dan ga je verder knutselen en zogezegd verdere ontwikkelingen van je beeld plaatsen, als wat je zegt de bedoeling was dan kon je meteen ook het zogezegd "afgewerkte produkt" plaatsen toch ! (al vind ik dat ook niet geslaagd )
    Ik vind deze manier van doen niets meer of niets minder is dan de mensen proberen voor de gek te houden !
    Eigenlijk hou je zo jezelf voor de gek ! Wees gerust, ik reageer hier niet meer op
    Last edited by Frakske; 13 maart 2023, 23:45.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Voor het sluiten van discussies zijn hier moderatoren !

Maar uw stijl man, dat is gewoon om miserie "schreeuwen"

Je begint met een beeld
      er komt reactie en je begint de discussie

dan ga je verder knutselen en zogezegd verdere ontwikkelingen van je beeld plaatsen, als wat je zegt de bedoeling was dan kon je meteen ook het zogezegd "afgewerkte produkt" plaatsen toch ! (al vind ik dat ook niet geslaagd )
      Ik vind deze manier van doen niets meer of niets minder is dan de mensen proberen voor de gek te houden !
      Eigenlijk hou je zo jezelf voor de gek ! Wees gerust, ik reageer hier niet meer op
      Dit "schreeuwt" toch om een reactie van mijn kant Frans ... groot gelijk en er zijn toch nog zekerheden in het leven nl. D.B.D. werd enkele jaren geleden al eens geband van het forum voor zijn uitzonderlijk gedrag...blijkbaar wordt men niet altijd wijzer met ouder worden ... en dit is in tegenstelling tot vorige reacties wel degelijk persoonlijk bedoeld...
      nikon coolpix s9100

Comment

Die foto is stilaan een succes aan 't worden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht
          Die foto is stilaan een succes aan 't worden...
          Daar heb je een punt! Maar dat is zoals met veel portretfoto's hé, van de mooiste of van de lelijkste mensen maakt men dikwijls de knapste foto's
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
          X