dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Speed
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Speed
prachtig !! ook het doorklikken wordt beloond.
zeer leerzame exifgegevens (voor mij toch) Je moet daar toch midden een kolonie gezeten hebben zodat je die Av en T kon kiezen.
(;>) : de categorie begrijp ik niet : het is geen abstract dier en stil zal het leven er niet geweest zijn (;>))))mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtprachtig !! ook het doorklikken wordt beloond.
zeer leerzame exifgegevens (voor mij toch) Je moet daar toch midden een kolonie gezeten hebben zodat je die Av en T kon kiezen.
(;>) : de categorie begrijp ik niet : het is geen abstract dier en stil zal het leven er niet geweest zijn (;>))))
ik weet niet wat je bedoeld met kiezen tussen AV en T kunt ,hier werk ik op een vaste sluitertijd in dit geval 1/15 de sec op 400 mm en automatische iso dit om je belichting onder controle te houden en dit op servo stand .
Het was geen groep maar 2 ganzen die voorbijvlogen ,1 ervan hou je in het vizier en volg je aan dezelfde snelheid mee en klikken maar
de categorie abstract die ik gekozen heb is omdat dit een abstracte vorm van natuurfotografie is ,het is geen landschap en ook geen echte vogelfotografie ,het gaat om de bewegingLast edited by bopatje; 15 november 2022, 18:31.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtidd apart deze exif gegevens , dit wordt idd gedaan met een trage sluitertijd voor de beweging en trachten de herkenbaarheid te behouden . Ik heb al heel veel daarop geoefend maar blijft nog altijd niet gemakkelijk
ik weet niet wat je bedoeld met kiezen tussen AV en T kunt ,hier werk ik op een vaste sluitertijd in dit geval 1/15 de sec op 400 mm en automatische iso dit om je belichting onder controle te houden en dit op servo stand .
Het was geen groep maar 2 ganzen die voorbijvlogen ,1 ervan hou je in het vizier en volg je aan dezelfde snelheid mee en klikken maar
de categorie abstract die ik gekozen heb is omdat dit een abstracte vorm van natuurfotografie is ,het is geen landschap en ook geen echte vogelfotografie ,het gaat om de beweging
In elk geval dank voor de tips en het mooie beeld.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Mooi de beweging vastgelegd!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Comment