Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Speed


    dank om te kijken

  • #2
    Re: Speed

    prachtig !! ook het doorklikken wordt beloond.
    zeer leerzame exifgegevens (voor mij toch) Je moet daar toch midden een kolonie gezeten hebben zodat je die Av en T kon kiezen.

    (;>) : de categorie begrijp ik niet : het is geen abstract dier en stil zal het leven er niet geweest zijn (;>))))
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Speed

      Heel mooi resultaat !

      Comment


      • #4
        Re: Speed

        Knap in beeld gezet.
        Mooie vervaging!
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Speed

          Dit onderwerp op een inventieve manier, maar heel mooi, in beeld gebracht!

          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: Speed

            Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
            prachtig !! ook het doorklikken wordt beloond.
            zeer leerzame exifgegevens (voor mij toch) Je moet daar toch midden een kolonie gezeten hebben zodat je die Av en T kon kiezen.

            (;>) : de categorie begrijp ik niet : het is geen abstract dier en stil zal het leven er niet geweest zijn (;>))))
            idd apart deze exif gegevens , dit wordt idd gedaan met een trage sluitertijd voor de beweging en trachten de herkenbaarheid te behouden . Ik heb al heel veel daarop geoefend maar blijft nog altijd niet gemakkelijk
            ik weet niet wat je bedoeld met kiezen tussen AV en T kunt ,hier werk ik op een vaste sluitertijd in dit geval 1/15 de sec op 400 mm en automatische iso dit om je belichting onder controle te houden en dit op servo stand .
            Het was geen groep maar 2 ganzen die voorbijvlogen ,1 ervan hou je in het vizier en volg je aan dezelfde snelheid mee en klikken maar
            de categorie abstract die ik gekozen heb is omdat dit een abstracte vorm van natuurfotografie is ,het is geen landschap en ook geen echte vogelfotografie ,het gaat om de beweging
            Last edited by bopatje; 15 november 2022, 17:31.

            Comment


            • #7
              Re: Speed

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              idd apart deze exif gegevens , dit wordt idd gedaan met een trage sluitertijd voor de beweging en trachten de herkenbaarheid te behouden . Ik heb al heel veel daarop geoefend maar blijft nog altijd niet gemakkelijk
              ik weet niet wat je bedoeld met kiezen tussen AV en T kunt ,hier werk ik op een vaste sluitertijd in dit geval 1/15 de sec op 400 mm en automatische iso dit om je belichting onder controle te houden en dit op servo stand .
              Het was geen groep maar 2 ganzen die voorbijvlogen ,1 ervan hou je in het vizier en volg je aan dezelfde snelheid mee en klikken maar
              de categorie abstract die ik gekozen heb is omdat dit een abstracte vorm van natuurfotografie is ,het is geen landschap en ook geen echte vogelfotografie ,het gaat om de beweging
              Wat ik bedoelde : 400mm op 1/15 : dat is durven ! Dan moet je al veel ervaring hebben zodat je een gewenst resultaat kan verwachten (schitterend hier naar mijn mening als leek), De opmerking over de categorie was ironisch bedoeld (zie beide smilies). We wonen op een trekroute van ganzen en die kletsen nogal wat af tijdens hun vlucht naar het zuiden.
              In elk geval dank voor de tips en het mooie beeld.
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

              Comment


              • #8
                Re: Speed

                Mooi de beweging vastgelegd!
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                Comment


                • #9
                  Re: Speed

                  Knap resultaat!
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Speed

                    Had deze nog niet gezien bopatje, prachtig werk hoor !
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Speed

                      Knappe Abstract

                      Comment

                      Working...
                      X