Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roos...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Roos...

Rob,

Re: Roos...

Leuke structuren. Die binnenste lap waarop de roos ligt zo wat afgerond aangesneden vind ik niet zo mooi, gewoon rechthoekig uitgesneden was beter geweest denk ik
    zelfs nu bijsnijden van die binnenkant zou nog werken, dat er dan meer ruimte komt tussen binnenkader en buitenkader aan de korte kant dan aan de lange kant (of zijde) zou niet eens storen ... gewoon mijn gedacht hé
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Leuke structuren. Die binnenste lap waarop de roos ligt zo wat afgerond aangesneden vind ik niet zo mooi, gewoon rechthoekig uitgesneden was beter geweest denk ik
      zelfs nu bijsnijden van die binnenkant zou nog werken, dat er dan meer ruimte komt tussen binnenkader en buitenkader aan de korte kant dan aan de lange kant (of zijde) zou niet eens storen ... gewoon mijn gedacht hé
      Ik ben het met je eens... ik had tijdens het proces per ongeluk op save gedrukt... en dat had als gevolg dat het zo is uitgesneden... was niet de bedoeling...en wou niet helemaal opnieuw beginnen... toen heb ik er dit van gemaakt... maar echt ontevreden ben ik er niet over maar had hem idd ook liever anders gezien...

Rob,

Comment

Vind deze mooi en volg in verband met de hoeken.
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Het kader als weergave vind ik niet zo mooi Rob, de foto daarentegen is dan weer fantastisch.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Thanks..

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Het kader als weergave vind ik niet zo mooi Rob, de foto daarentegen is dan weer fantastisch.
            Ik had per ongeluk alle lagen samengevoegd en op save gedrukt... ik heb nog gepoogd om het recht te brijen... maar is niet gelukt... ik ga wellicht nog wel een nieuwe poging wagen.. ik had hem qua kader ook anders in gedachten..

Rob,

Comment

Heel mooi gedaan, wat kader betreft, ik volg de anderen maar dat heb je al uitgelegd, dat gebeurt mij ook af en toe
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

Working...
              X