Rob,
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Roos...
Collapse
X
-
-
-
Re: Roos...
Leuke structuren. Die binnenste lap waarop de roos ligt zo wat afgerond aangesneden vind ik niet zo mooi, gewoon rechthoekig uitgesneden was beter geweest denk ik
zelfs nu bijsnijden van die binnenkant zou nog werken, dat er dan meer ruimte komt tussen binnenkader en buitenkader aan de korte kant dan aan de lange kant (of zijde) zou niet eens storen ... gewoon mijn gedacht hébedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtLeuke structuren. Die binnenste lap waarop de roos ligt zo wat afgerond aangesneden vind ik niet zo mooi, gewoon rechthoekig uitgesneden was beter geweest denk ik
zelfs nu bijsnijden van die binnenkant zou nog werken, dat er dan meer ruimte komt tussen binnenkader en buitenkader aan de korte kant dan aan de lange kant (of zijde) zou niet eens storen ... gewoon mijn gedacht hé
Rob,
Comment
-
Thanks..
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHet kader als weergave vind ik niet zo mooi Rob, de foto daarentegen is dan weer fantastisch.
Rob,
Comment
-
-
Heel mooi gedaan, wat kader betreft, ik volg de anderen maar dat heb je al uitgelegd, dat gebeurt mij ook af en toeZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
Comment