Ik ben nog niet gaan kijken of ze al weg is ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een stille van voor de solden + update + update
Collapse
X
-
-
-
Re: EEn stille van voor de solden
Heel knap hoe het licht en zijn schaduwen een plastic hoofd van een mannequin bijna menselijke allures geeft...
voor mij mag de onderkant eraf, zodat hoofd en hals overblijft en nog een mystieker beeld geeft
heel mooi belicht en uitgelicht proficiat
grt
GerritLast edited by de Gerre; 6 januari 2021, 20:34.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk berichtHeel knap hoe het licht en zijn schaduwen een plastic hoofd van een mannequin bijna menselijke allures geeft...
voor mij mag de onderkant eraf, zodat hoofd en hals overblijft en nog een mystieker beeld geeft
heel mooi belicht en uitgelicht proficiat
grt
Gerrit
Onderaan helemaal in zwart laten overgaan vond ik al iets beter maar ik ga toch bij het origineel blijven in dit geval
Aan iedereen: bedankt om te kijken en/of te reageren !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Prachtig zoals hij is, magnifiek licht, zo puurZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
zalig beeld ,heel mooi belicht en die wimpers springen er helemaal uit , zelf zou ik toch overwegen om onderaan donker te maken alsof het hoofd bijna een zwevend effect heeft ,maar ik vind hem nu al super , ééntje voor morgen ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtzalig beeld ,heel mooi belicht en die wimpers springen er helemaal uit , zelf zou ik toch overwegen om onderaan donker te maken alsof het hoofd bijna een zwevend effect heeft ,maar ik vind hem nu al super , ééntje voor morgen ???
Dat zwevend maken was ook een ideetje dat ik had maar het is er om een of andere reden niet van gekomen ... doe ik nog wel eensbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment